Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIn het verleden heeft ze die naam ook al gebruiktBen ik ook heel benieuwd naar... ondertussen is er de metamorfose van Kiki naar Kurby, hopelijk zonder operatie down there
Ja...gebeld...en beantwoord....maar het uur dat ik wou afspreken was bezet.... Mysterieus, maar toch vriendelijk en beleefd
Explain ?Beware of the Kurby trap!
Bedankt om ons te waarschuwen voor een dame waar je zelf geen ervaring mee hebt en die je dus naar eigen zeggen zelfs nooit gecontacteerd hebt.
Klopt niet, ik deed alles wat je hierboven schrijft en ze smeet de telefoon neer.Het is nochthans heel simpel : contacteer haar tijdens de uren die ze aangeeft voor een date tussen de uren die ze aangeeft, wees beleefd en je zal beleefd antwoord krijgen.
Ik vind het absurd dat je geen recensies schrijft na twee jaar lid te zijn geweest. En met de meerderheid van die vrouwen heb ik WEL een ervaring gehad.Nou VVD 914 ik heb met 1 van die dames dat je opnoemt wel een goede en leuke date gehad . Vind een beetje absurd. Dat je vrouwen bekritiseerd waar je zelf geen ervaring mee had