Kiezen van een dvp in een privehuis

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik kom altijd op afspraak voor een date met een dame die ik op voorhand koos. Maar een line-up sla ik nooit over. Sommige dames staan niet op de site en dan heb je die ook 's gezien (en overwogen). Wel nog nooit de afspraak afgezegd voor iemand in de line-up. Tijd voor vragen heb je daar meestal niet...
Je kan ook altijd na de date nog even vragen of je ook de andere meisjes van het huis even mag zien...

Ik kom altijd op afspraak voor een date met een dame die ik op voorhand koos. Maar een line-up sla ik nooit over. Sommige dames staan niet op de site en dan heb je die ook 's gezien (en overwogen). Wel nog nooit de afspraak afgezegd voor iemand in de line-up. Tijd voor vragen heb je daar meestal niet...
Even voor de duidelijkheid. Je hebt een afspraak maar je laat ook alle dames nog in de line-up voorbij komen?

Vragen stellen doe ik niet, maar ik check wel van tevoren op Kinky of er iemand werkt die geen pzc doet (die valt dan af).

Als de line up interessant is en kiezen een beetje lastig, dan heb ik daar een regel voor: de dame met de grootste (aantrekkelijke) billen gaat het dan worden… 😁

Even voor de duidelijkheid. Je hebt een afspraak maar je laat ook alle dames nog in de line-up voorbij komen?
Ja, het wordt zowiezo aangeboden door de dame van het huis. Ik ga daar altijd op in zodat ik de dames die op internet te zien zijn ook op voorhand in levende lijve eens kan zien (voor een volgende keer). Zoals iedereen weet is er wel nogal wat verschil bij sommige dames tussen de foto's op internet en de realiteit.

Als de line up interessant is en kiezen een beetje lastig, dan heb ik daar een regel voor: de dame met de grootste (aantrekkelijke) billen gaat het dan worden… 😁
Haha! Ook een keertje meegemaakt in R'dam. Kwam een beetje op 'goed geluk' naar het privéhuis... en in de line-up moeilijk kiezen... tot die leuke jongedame (afkomst Cabo Verde vertelde ze me op de kamer) met enorme billen langsliep! Wist het meteen! Haha!

De vrouw des huizes maakte er nog een 'schuine' opmerking over herinner ik me!

In het begin vroeg ik te weinig ,daar leer je van want op de kamer gekomen mocht er niet gebeft worden of een keer helemaal niet gekust , toen ben ik gaan vragen naar de dingen die ik graag wou ,en dan loopt het op de kamer ook beter want dan weetje wat mag , en als er te veel dames zijn bij het voorstellen en ik vraag nog te weinig achter af ,kijk ik meestal naar een dame met de kleinste borsten

vast. Dat is ook wat ik doe.
Geeft me voor een volgende keer een idee , zeker als dames tussen zitten zonder foto op de site en zonder reviews.
Ik zeg het ook gewoon - vandaag is mijn afspraak met <naam>, maar ik wil graag kennismaken voor een volgende keer.

Zomaar langsgaan heeft als vervelend risico of dat ik geil en wel moet beslissen om toch maar weg te gaan want ik zie geen van de beschikbare dames echt zitten, of dat ik een "vooruit dan maar" keus maak en dat wordt dan toch geen geweldige date.

Terug
Bovenaan Onderaan