Recensie Kiara - Prive 42 Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

arnold_a1

Wandelaar
59
18/09/21
60
5
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://prive42.nl/kiara/
Totale kosten (in euro)
225
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bij Privé42 binnengestapt, keuze uit 5 dames en gekozen voor 3 kwartier met Braziliaanse Kiara. Kiara is een vrij lange vrouw met mooie grote borsten en een heerlijke kont. Op de kamer de extra's afgesproken en afgerekend. Op de site staat dat Kiara als optie vingeren aanbiedt maar dat is helaas absoluut niet zo, maar dit heeft Kiara aan het begin duidelijk gemaakt.
Als extra beffen en dat was TOP. Kiara geniet daar écht van en komt lekker vochtig klaar! 2e extra Tongzoenen; dat was wat mindere ervaring. Het was wel TZ maar Kiara had alleen haar tong uit haar mond en onze lippen hebben elkaar niet geraakt. jammer.
Maar dit was het énige minpuntje van ons samenzijn want ik heb een zalige date gehad met een hele aardige, knappe vrouw en zeker voor herhaling vatbaar!!
Overigens was ik jaren niet bij Privé42 geweest en het voelde als thuiskomen. Gezellige ontvangst en leuke dames. Ik moest uiteraard wel terugdenken aan de tijd dat oa de toppers Jenny, Marjan, Sonja, DEmi, Lilly. Wat een heerlijke tijd was dat!!

Terug
Bovenaan Onderaan