Recensie Khadisha - Multimassage Almere 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mr_sunshine86

Vaste klant
161
21/09/22
193
13
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
95
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gisteren met de 'Marokkaanse' Khadija afgesproken bij MultiMassage in Almere. Om maar gelijk met de deur in huis te vallen: Dit is totaal geen Marokkaase (25% zei ze zelf, volgens de website 100%), ziet er ook niet zo oud, en is een stuk ouder (40+) dan op de website vermeld, en foto's dateren van lang geleden of zijn zwaar bewerkt.
Verder wel prima massage, pijpte zeer goed en neuken redelijk. Geen 'herhalingsgevaar'. Misschien dat oudere heren het wel wat vinden, ik zoek toch liever wat jonger qua leeftijd. Maar zoek je iets Marokkaans, dan zeker deze niet proberen, want kom je van een koude kermis thuis.
 
Anne die bij filiaal Hilversum werkt is trouwens wel prachtig mooi... mooie blonde hollandse dame
Ik zou bijna denken dat @Hot-sexlover weer terug is onder een nieuwe naam, die poste ook alleen maar over Multimassage.

Voorlopig heb ik net wat meer vertrouwen in de, ondanks wat kritiek puntjes, toch redelijk positive review van @mr_sunshine86

Het loont in mijn ogen altijd om is zelf langs te gaan .. schoonheid en smaak is persoonlijk... zie je niks wat je bevalt dan kun je ook gratis weer naar buiten .

Maar ik vind persoonlijk gewoon dat je van hun website niks wijzer word omdat ze er ook fictieve vrouwen tussen hebben staan.


Het beste is zoals bij de meeste salons om er net na openingstijd binnen te stappen zodat je het meeste keuze hebt
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan