- Intiem
- 1,00 ster(ren)
- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Overig
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Onvoldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Penislengte
- 13
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Zondag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/new-kethellyn-in-your-city-active-and-passiv-2.html
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
Advertentie van kethellyn gezien, erg mooi en zo is ze ook in werkelijkheid.
Wat een bitch!! De hele tijd boos, humeurig, dus mijn pik denkt dan "bekijk het ff" en werd niet hard. En ze werd steeds kwader en kwader. Wassen voor of na niet mogelijk.
Na 45 minuten ofzo gewoon gaan aankleden. Bij de uitgang sprong haar vriend op mijn nek. Werd gewoon aangevallen!!!!
Gelukkig kan ik me redelijk verweren en heb hun meer beschadigd achtergelaten dan zij mij. Toch een gekneusde rib aan overgehouden.
Dus, dat doen we niet meer. Weer €150 naar de knoppen en heb ik madam moeten pijpen en mezelf aftrekken plus robbertje vechten.
Wat een bitch!! De hele tijd boos, humeurig, dus mijn pik denkt dan "bekijk het ff" en werd niet hard. En ze werd steeds kwader en kwader. Wassen voor of na niet mogelijk.
Na 45 minuten ofzo gewoon gaan aankleden. Bij de uitgang sprong haar vriend op mijn nek. Werd gewoon aangevallen!!!!
Gelukkig kan ik me redelijk verweren en heb hun meer beschadigd achtergelaten dan zij mij. Toch een gekneusde rib aan overgehouden.
Dus, dat doen we niet meer. Weer €150 naar de knoppen en heb ik madam moeten pijpen en mezelf aftrekken plus robbertje vechten.