Kerstcadeaus voor de dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Waarom zou je een cadeautje willen kopen voor een prostituee? Sommige heren op dit forum denken dat ze een speciale band hebben met een prostituee, wordt wakker! Je betaalt een dame, meestal 100 euro voor 30 minuten of 150 euro voor 1 uur, om eigenlijk gebruik te maken van haar lichaam. Wat maakt haar dan speciaal voor jou, dat je ervoor kiest om cadeautjes te geven?

Ehhh heb met verschillende dames vooral in het verleden zo'n een speciale band gehad.
Meest speciale was wel dat ik kaartjes had voor U2, was eigenlijk van plan om met iemand anders te gaan maar kwam zo uit dat ik deze DvP (uit de top3 vd wallen op dat moment :D ) mee kon vragen.
Bleek op haar verjaardag te zijn dus ik werd getrakteerd op een etentje en toen door naar de Arena, ja dat waren mooie tijden. Ben ook bij haar familie in Den Haag geweest.. helaas geen relatie aan over gehouden.

Maandje geleden mijn huidige favoriet op Black Friday verrast met een lekker luchtje want had zelf al het nodige geshopped en kreeg precies de reactie als grap waar ik op hoopte toen ik binnenkwam. Oh heb je voor mij ook wat gekocht?? Nouuuu toevallig wel ;) en nu was het contact al niet slecht en werd zeker al gewaardeerd maar het heeft onze band ook zeker geen kwaad gedaan zal ik maar zeggen.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan