- 837
- 27/11/21
- 3.071
Da's meer dan genoeg voor mij. Een grote harde piemel (of twee piemels tegelijk) die tenminste 1 uur doorneuken en fooi daarnaast? Kan niet klagen.Geen presentjes alleen mijn harde pik maar wel een leuke tip
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDa's meer dan genoeg voor mij. Een grote harde piemel (of twee piemels tegelijk) die tenminste 1 uur doorneuken en fooi daarnaast? Kan niet klagen.Geen presentjes alleen mijn harde pik maar wel een leuke tip
Waar kan ik u vindenDa's meer dan genoeg voor mij. Een grote harde piemel (of twee piemels tegelijk) die tenminste 1 uur doorneuken en fooi daarnaast? Kan niet klagen.
Stuur mij maar een PBWaar kan ik u vinden
Waarom zou je een cadeautje willen kopen voor een prostituee? Sommige heren op dit forum denken dat ze een speciale band hebben met een prostituee, wordt wakker! Je betaalt een dame, meestal 100 euro voor 30 minuten of 150 euro voor 1 uur, om eigenlijk gebruik te maken van haar lichaam. Wat maakt haar dan speciaal voor jou, dat je ervoor kiest om cadeautjes te geven?