Ben juist terug van mijn dikke 3 weken vakantie in Kenia/Tanzania
Ik ben begonnen in Nairobi,niet echt een aanrader vond ik persoonlijk ,is gewoon een hele grote stad en enorm druk,de enige plek dat ik de moeite vond was Liddos stripbar hier zatten wel enkele mooie meiden,5000 shilling voor een kamer bezoekje.
2de stop Mombasa,ik verbleef in Mtwapa,prestige leisure hotel(oud maar oké en zwembad),vrouwen zitten vooral in casaurina vanaf 23u en big tree resort vanaf de late namiddag.
zelf heb ik hier niet echt succes gehad met een vrouw naar mijn goesting te vinden maar heb veel heel mooie vrouwen gezien in gezelschap met een blanke, dus ze zitten er zeker alleen heb ik ze niet tegengekomen
.
3de stop Diani ,ik verbleef in V-Szameitat homes(beste hotel dat ik al gehad heb in Afrika denk grote propere kamers, goed zwembad en goede locatie 32€ per nacht),vrouwen zitten vooral in manyatta en tandoori bar na 23u maar ze zitten vooral binnen in de club (luide muziek en airco zijn niet mijn ding),zelf maar 2 vrouwen hiervan meegenomen en 1 was oké in bed, daarna heb ik 2 tinderdates gedaan(doe ik eigelijk niet zo graag)1 meid was oké en een andere meid was een stunner(heel knap maar$$),eerst met op restaurant geweest naar haar keuze$$
,ik dacht ik compenseer dat wel met een goede wip maar na het eten moest ze naar huis om om te kleden voor uit te gaan en ze wilde mij later op de avond terugzien om uit te gaan met vriendinnen, hier stopte het voor mij omdat ik deze situatie ken, ik heel de avond trakteren en nog niets krijgen.
Tiki bar is ook een goede plek (belgische eigenaar),goed eten en 3 heel knappe serveersters(1 van de serveersters haar nr gevraagd maar spijtig genoeg niet voldoen tijd meer gehad, ze wilde wel want ze heeft zelf paar keer gestuurd)
Een goede taximeid gehad die te vertrouwen is en veel kan regelen(taxi, verhuurt appartementen, kan gidsen en een wip is mogelijk denk
),moest iemand interesse hebben kan ik de nr door sturen, kan makkelijk zijn voor een eerste bezoek aan Kenia u wegwijs te maken.
Nu mijn ervaringen op dit verlof waren niet zo goed, durf zelfs te zeggen dat dit mijn slechtste Afrika verlof ooit was, de reden hiervoor was geen fantastische meid ontmoet en niets ging echt zoals ik wou(had ik gewoon veel pech of ben ik veel te verwend geweest vorige vakanties
),maar wil niemand ontmoedigen om te gaan