Wie kent Kelly uit IJmuiden of heeft ervaring met deze dame?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa geen idee, heb ze niet de gelegenheid gegeven om er achter te komen maar ze waren wel Nederlands. De dame leek me echt onder invloed van iets. Erg apart en daar ga ik echt niet meer heen.Hallo zeg wat kwamen die gasten doen dan?
Klinkt beetje zelfde als een ervaring met https://www.girlsreview.nl/threads/jennifer-ijmuiden.8133/.
Vertel meer aub.Ze noemt zich nu Sandy
Helaas ben ik langs geweest....
Serieus. Hoe zou die advertentie dan moeten luiden? 'Zin in een spannende massage in een chaotische en onhygiënische ruimte? De spanning dat er vreemden binnen lopen? Met een vrouw die veel ouder is als de foto's in de advertentie? Kom dan bij mij langs'.@Theotje Ze is inderdaad aardig en bashen is niet aan de orde. Er wordt om een mening gevraagd en dit platform is er om je mening te geven. Dit wordt netjes gedaan vind ik. Haar manier van werven kan inderdaad een stuk verbeterd worden om negatieve ervaringen van wandelaars en haarzelf te voorkomen.