Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenThanks @Paulus2. Zie echter - of ik mis wat - maar 2 recensies. De rest zijn berichten met 'is ze er'?@La Karub
Zelf geen ervaring, maar volgens mij gewoon vaginaal. Lees anders wat recensies uit dit topic.
Kelly is omgebouwd en heeft dus een vagina..Sorry voor de stomme vraag. Maar als je als wandelaar het met haar gaat doen; is het dan standaard anaal of gaat het 'gewoon' vaginaal?
Maar ook een anus neem ik aan?Kelly is omgebouwd en heeft dus een vagina..
Sorry voor de stomme vraag. Maar als je als wandelaar het met haar gaat doen; is het dan standaard anaal of gaat het 'gewoon' vaginaal? Heb haar tot nu 3 keer gezien op de Wallen en hoewel ik niet op mn mond ben gevallen durfde ik het toch niet aan het te vragen.
Overigens zag ik die keren genoeg toeristen bij haar langsgaan die vermoedelijk nergens van weten.. ze zit ook gewoon bij de 'damesafdeling' op de Wallen.
ik heb ook liever een echte aziatische .Zij is geopereerd dus vrouw .
Persoonlijk heb ik er niks mee maar goed das ieder voor zich.
Ik zag in Pattaya Honderden Shemales/Ladyboys En soms Zelfs Hele Mooie Maar Ik ,..Noway
Ook De Thaise katoys,..Volledig Omgebouwde Hebben Mannelijke Kenmerken En Daar Knap Ik Op af.
Sorry,....KoH Toth Kla (sorry Voor thais ongeveer )
)
Het zal allemaal wel meevallen want ze is meestal druk.Ze stond altijd in de Brandesteeg, daar staan alleen omgebouwde.
Maar standaard is bij haar vaginaal en voor anaal extra bij betalen. Voor alles moet bij haar bijbetalen
Zij is wel leuk voor een keer omdat ze "BN'er" is maar wat ik weet is dat dr service bagger is en ze met 9/10 klanten slaande ruzie heeft. Haar alarm ging meermaals per dag af
Ja snap ik. Maar geen echte.. de vraag is niet helemaal geland denk ik. Maar @Fredje020 heeft de vraag al prima beantwoord.Kelly is omgebouwd en heeft dus een vagina..
Vagina?Ja snap ik. Maar geen echte.. de vraag is niet helemaal geland denk ik. Maar @Fredje020 heeft de vraag al prima beantwoord.
mee eens, en mocht ik mij denigrerend over haar hebben uitgelaten, dan mijn excuses daarvoor. Het was niet mijn bedoeling om haar te kwetsen of belachelijk te maken.Wat dames als Kelly betreft: je wilt van hun diensten gebruik maken of je wilt dat niet. Maar vrouw of "vrouw", ook Kelly blijft een mens. En verdient het als zodanig niet om denigrerend te worden beschreven. Vind ik althans.
Zeker ! Gezien haar onvoorspelbare schema is dit juist een geweldige service van Paulus. Dus zeik niet zo.is dat nou nodig om dat iedere keer te melden?