Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenok tkx rit van 30 min bespaard.Nee, ze is er niet.
ok tkx!Als ze er is meld ik het hier.
Dan is ze er tot 18.00?Ze is zojuist gearriveerd.
Door omstandigheden vertrek ik nu pas ben er over 20 minDan zal ze er zeker nog zijn.
Weet iemand of ze ook anaal doet, tegen meerprijs? Ik zou dat wel verwachten met 'haar achtergrond' .. of is het gek dat ik zo redeneer?Kelly zojuist bezocht .
Gevraagd voor de fans wanneer ze werkt.
Ze komt in principe elke maandag en elke zaterdag in de Rose Passage (Den Haag).
Ze begint dan om 11 uur tot ongeveer 18 uur .
Voorlopig niet in Amsterdam want ze vindt het meer "relaxed" in Den Haag.
Aha, dank je voor het vragen.Kelly zojuist bezocht .
Gevraagd voor de fans wanneer ze werkt.
Ze komt in principe elke maandag en elke zaterdag in de Rose Passage (Den Haag).
Ze begint dan om 11 uur tot ongeveer 18 uur .
Voorlopig niet in Amsterdam want ze vindt het meer "relaxed" in Den Haag.
Ze is vandaag weer aanwezig.
Ja, ze was er gisteren ook. Dagen willen nog wel eens variëren, vraag maar of ze er is als je haar zou willen bezoeken.Aha, dank je voor het vragen.
Echter is het vandaag donderdag en is er hier afgelopen dinsdag gemeld dat ze er was en vorige week donderdag.
Dus kennelijk (soms?) ook andere dagen.
Morgen had me goed uitgekomen, vandaag zou ook kunnen als ze er in ieder geval tot 18:00 is.
@Paulus2 kennelijk zit jij dicht op het vuur, kan jij e.e.a. bevestigen?
Vandaag of morgen. Eventueel volgende week. Maar lukt me niet voor 17:30 en heb iets te vaak voor niks her en der gereden dus belangrijk is tot hoe laat ze er is.Ja, ze was er gisteren ook. Dagen willen nog wel eens variëren, vraag maar of ze er is als je haar zou willen bezoeken.
is ook interessant, in de raambuurten zie je overal waarschuwingen de dames niet te filmen, toch apart dat een dame zomaar wat voorbij lopende wandelaars op instagram gooitStaat op instagram met een filmpje vanuit haar kamer. En daar zien we ook nog een klant in beeld haha.