Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWel 300€/u …De advertentie op redlights doet een man watertanden toch ?
Maar is dat werkelijk zo?
Klopt Haar aangeboden service?
Aangeboden service klopt zeker, ik heb vroeger geboekt privé in Brugge…. Duur maar wel topWel 300€/u …
Link ?
Ik begrijp de quotering van je sterren niet helemaal...Kinky is de juiste woordkeuze! Leuke date, leuke dame. Eerste keer dat een dame hem helemaal kan in de mond nemen en blijft doorgaan. Zelfs ondersteboven liggend met hoofd uit het bed en mocht blijven pompen. Gelukkig op hotel want de mascara van de lakens krijgen zal een werkje worden. Er is natuurlijk goedkoper en jonger schoons op de markt maar niemand die deze service kan geven volgens mij. Herhalingsgevaar: ben een amateurstapper en als ik dan eens stap wil ik altijd wel is van een ander bord eten. Snap alvast wel waarom je zou willen terugkeren.
Wat is er niet duidelijk?Ik begrijp de quotering van je sterren niet helemaal...
Nu wel, blijkbaar heb ik fout gekeken, of het is gerectificeerdWat is er niet duidelijk?
Dirk,Iemand die een ervaring kan delen van deze dame, staat op mijn lijstje maar de laatste dame die mij via een advertentie liet watertanden was toch een grote tegenvaller
Heeft er iemand een werkend linkje ?
Of is dewe dame niet meer bechikbaar ?
Gr,
P
thx, ga ze eens contacteren in een van de volgende dagen afspreken, zijn de fotos up to date die ik zie op redlights? omdat ik hier las dat de dame er iets voller zou uitzien dan op de fotos,