Heel herkenbaar wat Vale46 schrijft.
Heerlijk dat ze alweer terug is
Heerlijk dat ze alweer terug is
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWelke laatste ingreep bedoel je? Haar borstverkleining van een paar jaar geleden waarbij ze haar implantaten heeft laten weghalen of heeft ze recent haar borsten wederom laten vergroten?Haar borsten zien er misschien niet meer natuurlijk uit na haar laatste ingreep maar ze voelen nog echt fantastisch.
Dan haal je duidelijk wat door elkaar. Kelly heeft haar siliconen maar 1 jaar gehad. Die heeft ze ongeveer 2 jaar geleden weer laten verwijderen wegens rugklachten, haar borsten zijn nu weer helemaal naturel. Ook al zien ze er wel wat onnatuurlijk uit door de laatste ingreep bij het verwijderen van de siliconen. Op haar kinky profiel is het voor onbekenden wellicht ook wat onduidelijk, want er staan zowel foto's van vòòr haar 1e ingreep op (naturel dus), als ná de 1e ingreep (siliconen) en ook nog van ná haar 2e ingreep (siliconen eruit).Van een borstverkleining overigens niks gemerkt, nog steeds F cup siliconen skippy ballen die ze 5 jaar geleden en 2 jaar geleden ook al had. Wel mooi gedaan door de chirurg.
Ik weet vrijwel zeker dat ze haar grote siliconen er helemaal heeft uitgehaald, en ze toen haar borsten gelift heeft in dezelfde ingreep. Dat heeft ze ook tegen mij gezegd, zie niet in waarom ze erover zou liegen.Nee hoor, ik haal niks door elkaar. Ik heb haar gezien na haar eerste ingreep en na haar tweede. Ik weet hoe natuurlijke borsten voelen, ik weet hoe siliconenborsten voelen, dit zijn siliconenprammen. Mooi en goed gedaan, een maat kleiner dan voorheen, maar wel siliconen.
Ze is gisterenavond geland in Amsterdam iddToevallig zag ik zojuist haar kinky advertentie online. Met studio fotos.
Ik vermoed of ze is al in NL of onderweg.