Hoe kan je beter het jaar afsluitend, dan knallend het jaar uit te gaan?
.
Moest toevallig in Almere zijn voor wat andere zaken. Even de website afgespeurd en paar berichten gestuurd naar wat dames.
Kelly reageerde dat zij met 45 minuten thuis was. Aangegeven dat ik CIM wilde en sloppy blowjob en neuken. Dat kon.
Zo gezegd zo gedaan, haar kant opgegaan.
Deur gaat open en ik zie de dame van de foto's in een roze fishnet stocking met geile witte hoerige hakken (just the way i like it).
Even een zoen op de mond en zij gaat de trap op voor mij, terwijl ik haar hele lichaam bekijk.
Geld overhandigd, beetje gesproken met haar (Spaans/Portugees). Zij zette een muziekje op en ik uitkleden.
Zij op haar hurken, eerst met een doekje mijn paal schoonmaken en vervolgens begon ze best wel lekker te zuigen.
Ineens stopt zij, pakte wat olie en smeert die op haar grote borsten. Pakt mijn handen en drukt deze op haar borsten, daarna begint zij mij te pijpen, lekker spugen op mijn pik, diep proberen te nemen, beetje erbij af trekken.
Het lijkt echter wel alsof er een programma wordt afgewerkt. Je wordt erin meegenomen. Ze pakte een condoom en deed deze snel om mijn pik en ging met haar handen tegen de muur staan.
Even doggy gepakt zo, toen zette ik haar op bed en lekker hard rammen terwijl ik naar haar mooie billen keek en haar grote prachtige borsten vasthield.
Merkte wel dat het leek alsof zij mij snel wilde laten klaarkomen, dus ik haar stil houden om niet meteen condoom vol te spuiten. Na ongeveer 5 minuten pijpen en ongeveer 10 minuten doggy rammen, werd ik zo geil. Ik wilde haar kutje en kontje likken, maar toen ik dat aanbood zei ze: "I don't like now, maybe next time."
dacht ik ok.. dan ga ik het afmaken en in haar mond klaarkomen.
Zet haar op haar knieen voor mij en ze begint erg lekker sloppy te pijpen, mijn pik tegen haar lippen aanslaan en dan weer met spuug pijpen afwisselen met trekken.
nog even op zn russisch afgetrokken worden, tussen de borsten dus.
Vervolgens wilde ik klaarkomen, dusik zei in your mouth ok? Zei ze uhhu.
Ik aftrekken en haar hoofd pakken maar voelde dat zij ineens haar mond wegdraaide en gezicht, dus spoot een gedeelte op haar kin en wang en de rest op haar borsten (niet de afspraak maar ok).
er werd even schoongemaakt en ik dacht okay, nog 10 minuten even masseren of zo?
Zei ze, nee you done, one time cum.
Jammer.. wilde nog wel even liggen gemasseerd worden door een naakte Braziliaanse.
Aangekleed en toen weggegaan.
Al met al, ontzettend lekker lichaam en geile kop.. wat ze doet, doet ze goed.. maar kwam niet helemaal haar afspraak na.
Weet niet of ik nog terugga.