Vandaag langsgeweest bij Kaysorn. Stuurde in de voormiddag een bericht of ik vandaag nog mocht langskomen. Kreeg iets iets later het antwoord dat ze in de namiddag nog een uur vrij had.
Ze ontvangt in de Edith Cavellstraat (staat zo ook op haar website), veel parking in de omgeving. Het betreft een rijwoning onderverdeeld in drie appartementen.
Eens binnen eerst het financiële afgerekend. Heb 100 euro betaald, je kan ook kiezen voor een prostaat massage voor 120 euro (wat ik niet heb gedaan).
Ze vraagt of ik een douche wil nemen. Had juist thuis een douche genomen, dus wat niet nodig. Kleren uitgedaan en op mijn buik plaatsgenomen op het bed. Alles zag er proper uit.
Ongeveer het eerste half uur een massage gekregen op mijn buik. Eerst vond ik het nogal redelijk saai. Zo werden mijn benen 10 minuten gemasseerd, maar hiervoor was ik uiteraard niet gekomen. Uiteindelijk begon ze echt goed mijn bilspleet te masseren terwijl ze mijn penis langs achter vastnam, was een zeer aangenaam gevoel. Voelde voor mij aan als een soort van prostaatmassage, maar ik ben dan ook nog maar een amateur
. Eveneens een body massage gekregen op mijn rug.
Vervolgens op mijn buik gedraaid en kreeg ik opnieuw een bodymassage. Haar aanraken bij de billen was geen probleem. Vervolgens begon ze mij af te trekken wat ze echt goed deed.
Hadden nog 5 minuten over waarop ze mij nog een nekmassage heeft gegeven. Het uur was om en ik mocht nog een douche nemen om alles af te spoelen. Wanneer ik terug in de kamer kwam, zag ik dat ze het laken aan het vervangen was.
In het algemeen vond ik het een zeer aangename ervaring en zou ik zeker nog is langsgaan. Het enige spijtige vond ik dat ze iets te lang mijn benen heeft gemasseerd waar niets sensueel aan was.
P.S.: heb gevraagd of ze nog extra's doet (BJ, intiem). Deelde mee dat ze dat niet doet, vroeger werkte ze in een salon waar ze dit wel moest doen. Hier heeft ze geen goede ervaringen aan over gehouden
P.S.S.: besef juist dat ik nog extra cash bij had (dit heeft zij ook gezien bij de betaling) en dat tijdens het douchen zij dit kon nemen uit mijn broek. Ze heeft dit niet gedaan, is in mijn ogen dus betrouwbaar