Recensie Kayla, salon 261, Aphen aan den rijn 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Patrick Hu

Newbie
2
01/06/24
1
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/546271-kayla
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gister een massage gekregen Kayla. Ik had een massage samen met een prostaatmassage (die ik nog nooit gehad heb) besteld.
Haar verschijning is om door een ringetje te halen. Mooie kleine borsten, heerlijk klein kontje en alles puur natuur.

Na samen een douche genomen te hebben, mocht ik op bed gaan liggen en gaan ontspannen met een lekker muziekje op de achtergrond. Ze begon me met een lekkere (warme) massage-olie heerlijk me nek en rug te masseren. Zo langaam naar m'n billen. Op een gegeven moment zei ze dat ze nog wat ruimte over had en dat ik nog kon bij boeken. Omdat het zo lekker was heb ik nog een 1/2 uur bij geboekt. Toen begon ze met de prostaatmassage. Dit was de 1ste x voor mij. Deze was goddelijk. Ze begon met 1 vinger en op een gegeven moment zaten er 3 vingers in. Daarna was de voorkant aan de beurt waar ze lekker veel aandacht gaf aan m'n penis. Nadat ik heerlijk klaargekomen ben heeft ze nog even m'n benen gemasseerd en hebben daarna lekker onder de douche gestaan.

Als ik de volgende keer weer zin heb in een lekkere massage, dan heb ik m'n adres al gevonden.

Kayla bedankt voor dat heerlijke 1,5 uur.

Patrick
 
Gister een massage gekregen Kayla. Ik had een massage samen met een prostaatmassage (die ik nog nooit gehad heb) besteld.
Haar verschijning is om door een ringetje te halen. Mooie kleine borsten, heerlijk klein kontje en alles puur natuur.

Na samen een douche genomen te hebben, mocht ik op bed gaan liggen en gaan ontspannen met een lekker muziekje op de achtergrond. Ze begon me met een lekkere (warme) massage-olie heerlijk me nek en rug te masseren. Zo langaam naar m'n billen. Op een gegeven moment zei ze dat ze nog wat ruimte over had en dat ik nog kon bij boeken. Omdat het zo lekker was heb ik nog een 1/2 uur bij geboekt. Toen begon ze met de prostaatmassage. Dit was de 1ste x voor mij. Deze was goddelijk. Ze begon met 1 vinger en op een gegeven moment zaten er 3 vingers in. Daarna was de voorkant aan de beurt waar ze lekker veel aandacht gaf aan m'n penis. Nadat ik heerlijk klaargekomen ben heeft ze nog even m'n benen gemasseerd en hebben daarna lekker onder de douche gestaan.

Als ik de volgende keer weer zin heb in een lekkere massage, dan heb ik m'n adres al gevonden.

Kayla bedankt voor dat heerlijke 1,5 uur.

Patrick
Klinkt goed! Ik zie dat je had aangegeven dat ze ook aan tongzoenen en intiem doet? Ik las het alleen niet terug in jouw verhaaltje, maar dat was dus ook inbegrepen bij die 90min? En wat heb je in totaal betaald als ik vragen mag?
 
Terug
Bovenaan Onderaan