Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk nietPersoonlijk vind ik de vriendin interessanter. Bijzondere prijsopbouw/ uurprijs overigens.
Het lijkt soms wel alsof ze geen afspraken willen maken hè...Zo "klopt" het in elk geval , maar je korting voor 2 uurtjes is wel weg
Helaas hanteert Katya/Julia nog dezelfde prijzen. Ook reageerde ze maar eenmalig op whatsapp. Nu wist ik wat ze werkelijk aanbiedt en tegen welke prijzen, maar kon ik vervolgens geen afspraak maken
Genoeg dealertjes of andere "zwarte" zaken die geld laten rollen en gek op "hoeren" zijn toch …Het lijkt soms wel alsof ze geen afspraken willen maken hè...
Of zouden ze het allemaal zo belachelijk druk hebben dat ze amper tijd hebben om te reageren omdat ze in een stil kwartiertje direct door 8 man tegelijk benaderd worden? Ook geen leuk idee dat.
Ik kan me dat amper voorstellen, maar zou wel eens in een docu of via onderzoek te weten willen komen hoeveel mannen in Nederland af en toe of frequent wandelen.
Als we het echt over 1 miljoen mannen hebben snap ik dat de grofweg 1.000 aanwezige dames het soms belachelijk druk hebben, maar ik zelf kan me soms voor die prijzen amper voorstellen dat het zo storm loopt.