- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/kety-rebeca.html
- Totale kosten (in euro)
- 150
Eerst afgesproken met haar collega, die mooie foto's in de advertentie had maar in het echt een 30-tal jaar ouder was. Teruggedraaid en dan snel contact met Katy opgenomen. Gelukkig was zij wel de dame zoals de foto's in haar advertentie. Een mooie verschijning, mooi strak figuur en zachte kleine borstjes.
Ze praat niet veel, maar doet wel actief mee. Cowgirl, reverse, doggy, elke positie was mogelijk en ze deed ook merkbaar haar best. Ik vroeg eerst wel voor pzc maar dat was niet mogelijk (desondanks mijn uiterlijk en hygiëne meer dan prima is). Ze adverteert wel dat ze dit doet, en via whatsapp was dit ook een (betalende) optie. Beffen mocht ook niet.
Dat was wel een afknapper, het intiem gedeelte was relatief prima, maar de vonk had de ruimte verlaten toen de besproken opties van tafel werden geveegd. Pijpen met condoom deed ze behoorlijk diep, geen issue daar.
Helaas geen herhalingsgevaar, ze is knap, maar er was geen connectie.
EDIT: excuseer, deze moet in Antwerpen staan uiteraard
Ze praat niet veel, maar doet wel actief mee. Cowgirl, reverse, doggy, elke positie was mogelijk en ze deed ook merkbaar haar best. Ik vroeg eerst wel voor pzc maar dat was niet mogelijk (desondanks mijn uiterlijk en hygiëne meer dan prima is). Ze adverteert wel dat ze dit doet, en via whatsapp was dit ook een (betalende) optie. Beffen mocht ook niet.
Dat was wel een afknapper, het intiem gedeelte was relatief prima, maar de vonk had de ruimte verlaten toen de besproken opties van tafel werden geveegd. Pijpen met condoom deed ze behoorlijk diep, geen issue daar.
Helaas geen herhalingsgevaar, ze is knap, maar er was geen connectie.
EDIT: excuseer, deze moet in Antwerpen staan uiteraard