HetGeileBeertje
Vaste klant
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Vrijdag
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Katy wekte bij mij hele heftige seksuele gevoelens op door haar sensuele houding en haar mooie lichaam zodra ik haar kamer betrad.
Voor mij is het een heerlijke dame om te bezoeken met een apart uitdagend gezicht en een paar heerlijke grote natuurlijke borsten waar ik helemaal weg van ben. Ik heb haar nu twee keer bezocht en ik ben nu al verslaafd aan haar.
Ik werd getrakteerd op een heerlijke massage met haar borsten en daarna kwam ze even lekker op mij liggen.
We hebben erg veel gezoend en gevrijd met elkaar.
Ze heeft mij hierna heerlijk gepijpt en we hebben een lekker partijtje geneukt waarbij zij op mij zat en mij heerlijk bereed, we hebben hierna nog een hele boel andere standjes gedaan die allemaal erg lekker waren en heeft ze mij lekker afgetrokken.
We hebben nog een lekker partijtje gevrijd met elkaar en over een hele boel dingen gebabbeld.
We kleden ons weer aan en ik bedankte haar en ik zij dat zeker terug zal komen.
Wij gaven elkaar nog enkele zoenen en namen afscheid.
Voor mij is het een heerlijke dame om te bezoeken met een apart uitdagend gezicht en een paar heerlijke grote natuurlijke borsten waar ik helemaal weg van ben. Ik heb haar nu twee keer bezocht en ik ben nu al verslaafd aan haar.
Ik werd getrakteerd op een heerlijke massage met haar borsten en daarna kwam ze even lekker op mij liggen.
We hebben erg veel gezoend en gevrijd met elkaar.
Ze heeft mij hierna heerlijk gepijpt en we hebben een lekker partijtje geneukt waarbij zij op mij zat en mij heerlijk bereed, we hebben hierna nog een hele boel andere standjes gedaan die allemaal erg lekker waren en heeft ze mij lekker afgetrokken.
We hebben nog een lekker partijtje gevrijd met elkaar en over een hele boel dingen gebabbeld.
We kleden ons weer aan en ik bedankte haar en ik zij dat zeker terug zal komen.
Wij gaven elkaar nog enkele zoenen en namen afscheid.