Recensie Katy, Eindhoven 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Aaron9700

Newbie
3
10/09/24
2
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Overig
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9865901-katy
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag met Katy afgesproken, ze was 30 minuten later wat geen probleem was en ze keurig had aangeven. Ik had eerder met haar geprobeert af te spreken maar toen kwam ze opeens niet meer, toch nog een keer gewaagd en het was het zeker waard. Ze is een erg lieve Roemense meid en geniet zelf ontzettend van de seks. Ze heeft mij eerst heerlijk gepijpt, daarna hebben we standje 69 gedaan waar bij ik haar heerlijke frisse en mooie poesje kon likken. Daarna kon ik niet meer langer wachten en hebben we heerlijk in cowgirl geneukt tot dat ik heerlijk klaarkwam. Daarna hebben we heel even een pauze genomen en wat gekletst (aangezien ik redelijk roemeens spreek, ze spreekt zelf geen Engels). Daarna heb ik haar heerlijk mogen beffen en vingeren waar ze zichtbaar van genoot. Daarna heb ik haar nog in doggy geneukt (we moesten nog lachen om hoe deze positie in het roemeens heet, op zijn geit in plaats van op zijn hondjes), de hele buurt kon meegenieten, zo heerlijk hard deed ze kreunen, daarna nog geswitcht naar missionary tot ik een tweede keer in haar klaarkwam. Daarna hebben we gedoucht en ons opgefrist en nog gezellig gekletst. Ze keek totaal niet op de klok terwijl we bezig waren en genoot er zelf ook zichtbaar van. Zoenen doet ze niet graag en ze maakt ook weinig oogcontact, dus verwacht dat niet.

Ze is hier pas twee maanden, en ze kan zelf niet rijden dus ze is afhankelijk van een chauffeur waardoor ze soms later kan zijn op afspraken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan