- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-four-you-katy-best-blowjob-party.html
- Totale kosten (in euro)
- 100
Zit in bekkevoort in een van de 2 daghotels daar naast elkaar (die met het fonteintje op de parking).
Vriendelijk, Engels redelijk goed, maar voor de rest weinig speciaals.
Ze is niet lelijk, maar wel redelijk wat zwaarder en ouder dan op haar foto's - what else is new - maar ik was er dan toch al
Het roken was duidelijk (asbakmond).
Korte BJ zonder (nogal hevig en weinig variatie) en daarna cowgirl, maar zakten redelijk diep door in de veel te zachte matras, dus redelijk rap veranderd.
Missio maar zij lag daar redelijk passief met haar ogen gesloten. 3x telefoon terwijl.
Ze nam niet op maar pakte wel elke keer haar GSM vast om te kijken wie het was en dan moet je dus elke keer wachten tot ze klaar zijn, wat ik wel haat want ik heb voor die tijd betaald.
Eventually in doggy geëindigd en biezen gepakt. Veel fake kreuntjes maar niet te storend, voor de rest ongeveer hetzelfde opwindingsgehalte als een opblaaspop,.
Het moest maar voldoen voor wat ik op dat moment zocht, maar ik kreeg er alleszins een Rillaar-indruk van
Vriendelijk, Engels redelijk goed, maar voor de rest weinig speciaals.
Ze is niet lelijk, maar wel redelijk wat zwaarder en ouder dan op haar foto's - what else is new - maar ik was er dan toch al
Het roken was duidelijk (asbakmond).
Korte BJ zonder (nogal hevig en weinig variatie) en daarna cowgirl, maar zakten redelijk diep door in de veel te zachte matras, dus redelijk rap veranderd.
Missio maar zij lag daar redelijk passief met haar ogen gesloten. 3x telefoon terwijl.
Ze nam niet op maar pakte wel elke keer haar GSM vast om te kijken wie het was en dan moet je dus elke keer wachten tot ze klaar zijn, wat ik wel haat want ik heb voor die tijd betaald.
Eventually in doggy geëindigd en biezen gepakt. Veel fake kreuntjes maar niet te storend, voor de rest ongeveer hetzelfde opwindingsgehalte als een opblaaspop,.
Het moest maar voldoen voor wat ik op dat moment zocht, maar ik kreeg er alleszins een Rillaar-indruk van