Voormalig lid 19396
Stamgast
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Penislengte
- 18cm
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/profiel/katrina-77/
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Gisteren voor oudejaarsnacht afgezakt naar het pittoreske Antwerpen . De enige stad met vuurwerk in België nog blijkt. Na eventjes ervoor gewandeld te hebben in het SKW en tijdens het spektakel aan de kaai gestaan te hebben heb ik een afspraakje gemaakt met deze schone. Amaai... Wat een schoon kind. Deed open met perfecte make up in een glitterjurkje. Leuke feestelijke touch. Wat gekeuveld wat gelachen. Is een cutie! Kamertje was klein maar fijn. Grote gast als ik moest me bijna dubbel plooien om te kunnen plassen. We zijn geen woning komen bezoeken maar een lekker ding dus laten we naar de kern van de zaak gaan.
Wat volgde na het praten was een hartstochtelijk zoenen. Iets wat ze met volle overname doet. Ik vreesde ervoor want toen ik erom gevraagd had in een tekst was het antwoord: Only if youre clean baby. Dat zijn dan meestal terughoudend kussers. Hier dus niet! (Ze zal wel een viese klant gehad hebben ooit en wie wil nu een stinkende ben kussen? Ik breng er begrip voor op) Haar lichaam verkend. Een leuke combinatie van sporty en curvy zoals alleen onze chrirugisch gesculpte t-vrouwtjes dat kunnen hebben. Na een even passievol 69 in volle glorie condoom erom gedaan en dan elk standje dat ik aangaf gedaan. Missionaris. Hondjes. Cowgirl. Zwaan. Prone. Schaar. Om dat tenslotte te belanden in Lepeltje waar ik haar lang achter omhelsde om tot een knallend einde te komen. Weliswaar een uur na Nieuwjaar. Tevreden? Ja. Kom ik terug? Jazeker.
Wat volgde na het praten was een hartstochtelijk zoenen. Iets wat ze met volle overname doet. Ik vreesde ervoor want toen ik erom gevraagd had in een tekst was het antwoord: Only if youre clean baby. Dat zijn dan meestal terughoudend kussers. Hier dus niet! (Ze zal wel een viese klant gehad hebben ooit en wie wil nu een stinkende ben kussen? Ik breng er begrip voor op) Haar lichaam verkend. Een leuke combinatie van sporty en curvy zoals alleen onze chrirugisch gesculpte t-vrouwtjes dat kunnen hebben. Na een even passievol 69 in volle glorie condoom erom gedaan en dan elk standje dat ik aangaf gedaan. Missionaris. Hondjes. Cowgirl. Zwaan. Prone. Schaar. Om dat tenslotte te belanden in Lepeltje waar ik haar lang achter omhelsde om tot een knallend einde te komen. Weliswaar een uur na Nieuwjaar. Tevreden? Ja. Kom ik terug? Jazeker.
Katrina (24 jaar)
Het profiel van Katrina (24 jaar) op Redlights. Bel voor een afspraakje naar +32494631325.
www.redlights.be