- Intiem
- 1,00 ster(ren)
- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 2,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- E+ (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Penislengte
- 17
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/4732965-katrina
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
Het was zeker een overgetelijke afspraak zals geadverteerd. Maar dan onvergetelijk teleurstellend.
In eerste instantie wil ze na nog redelijk goed beginnend knuffelen haar pik ZC ergens insteken,
Als ik aangeef dat ik liever eerst de overeengekomen body to body massage wil hebben gaat ze op je liggen zonder olie of iets anders en en wiebelt wat op en neer.
Daarna moet ik haar pijpen en als ik vraag of ze me will neuken nu (MC) is no no en onduidelijk gebrabbel.
Uiteindelijk klaargetrokken door haar, toen ik haar pijpen was en daarna kreeg nog iets wat op een gewone massage moest lijken.
Alles uitermate teleurstellend.
Dat krijg je als je vaste dame geen tijd heeft en je toch zin hebt en je achter je lult aanloopt.
In eerste instantie wil ze na nog redelijk goed beginnend knuffelen haar pik ZC ergens insteken,
Als ik aangeef dat ik liever eerst de overeengekomen body to body massage wil hebben gaat ze op je liggen zonder olie of iets anders en en wiebelt wat op en neer.
Daarna moet ik haar pijpen en als ik vraag of ze me will neuken nu (MC) is no no en onduidelijk gebrabbel.
Uiteindelijk klaargetrokken door haar, toen ik haar pijpen was en daarna kreeg nog iets wat op een gewone massage moest lijken.
Alles uitermate teleurstellend.
Dat krijg je als je vaste dame geen tijd heeft en je toch zin hebt en je achter je lult aanloopt.