Recensie Katrin, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

pm69

Stamgast
319
25/09/22
304
52
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5350167-katrin
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vlot afgesproken. Duidelijke instructie voor de juiste deur. Dame van de foto's. Idd 160 cm. Vriendelijke goede service. Liet zich graag beffen.

Eenmalig voor mij. Niet slank genoeg.

Even app contact gehad, idd vlotte communicatie. Kwam de service overeen met wat ze aan geeft via de app?

Wil weer eens een bezoekje plegen(onervaren loper).
Maar ben wat terughoudend ivm oplopende prijzen en bookers met valse beloftes😅.

Ik heb op de app om 1 specifieke handeling gevraagd en terwijl ik op bed kroop bracht zij te berde dat ik daarom verzocht had en werd het keurig uitgevoerd.

De service conform belofte was in mijn geval keurig in orde.

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5350167-katrin#overview
Totale kosten (in euro)
200+20(vingeren)
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Dame afgelopen week bezocht in amsterdam-west, ontvangstlocatie airbnb waarbij je via een berghok deur naar binnen wordt geleid.
Mooie dame van 28 jaar uit oost-europa, voorganger hierboven benoemde dat ze niet slank genoeg was. Dame was wel degelijk slank maar waarschijnlijk is
zij een jonge moeder waardoor dat wel een zichtbare impact heeft gehad op haar lichaam.

-De daad zelf gewoon goed (69, oraal, vingeren, beffen waarbij ze heftig klaar kwam weet niet of dat gespeeld was & diverse standjes),uitstekende hygiëne, wel een rook lucht bij de ingang maar bij haar rook ik niks( zag wel een pakje liggen)
-Afspraken zijn nagekomen

-Uiteindelijk toch op 3 sterren gezet, omdat ik voor 1 uur had betaald en ik na 50-55 min buiten stond. We zouden ook een tweede ronde doen, maar tijdens de tweede ronde ging haar telefoon steeds af. Waardoor ze die moest opnemen ( sprak in oost Europees), na deze telefoontje was ze best snel afstandelijk en wilde ze me zo snel mogelijk weg hebben. Ze appte me achteraf nog even om te bedanken, en gaf aan dat ze de volgende keer niet zo haastig zal zijn.
-Zal ik haar nog een keer bezoeken dat weet ik nog niet, omdat het best leuk was maar alleen het einde heeft het een beetje verpest.
-Misschien heb ik gewoon pech gehad.

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
De afgelopen 2 weken was ik in het buitenland en daar was helaas maar weinig "te doen".
Maar, ook al ben ik weg van huis, ik blijf altijd contact houden danwel kijken op de bekende sites.

In de tussentijd dus ook contact gehouden met de booker van o.a. Katrin. Zij stuurde me allemaal filmpjes en foto's van Katrin toe, omdat ik niet erg warm liep van de foto's op Kinky. Ze zei me dat dit écht een dame voor mij is. Zij kan het inmiddels wel weten, want ze weet heel goed welke dames ze aan mij moet voorstellen...Ik was eigenlijk niet van plan om nu al te gaan, ik was net een paar uur terug, maar heb me door haar en het beeldmateriaal laten overhalen.
En damn...daar heb ik geen spijt van zeg! Met de booker nog kortgesloten dat ze inderdaad wel pijpt op de manier zoals ik dat graag wil en dat zou ze doorgeven...en dat deed ze.

Katrin zit op (dit moment op) een prima aan te rijden locatie met genoeg parkeermogelijkheden (betaald).
Toen ze de deur opendeed was ik serieus erg blij verrast. Ik zei haar ook: jij bent écht knap!
Ik vond haar zeker knapper dan op de foto's en heerlijk klein (1,59 volgens eigen zeggen). Nee, ze is niet skinny, maar m.i. absoluut wel gewoon slank tot normaal. En ja, ze is inderdaad - zoals @Surimike al aannam - een jonge moeder. Nou...dan ziet ze er al helemaal nog perfect uit.

Ze was zeer vriendelijk, gaf mij een schone handdoek en liet me douchen. "You need help?" kreeg ik nog te horen, maar ik kwam niet om samen te douchen natuurlijk.

De sex was heerlijk. Nee, ze deed niet echt aan tongzoenen, maar ik heb daar zelf ook geen behoefte aan. Zoenen wel, volop en overal overigens.
Beffen is een genot bij haar en aangezien het niet-normaal-nat werd, was het goed te merken dat ze het fijn vond en klaarkwam. Dat laatste betwijfel ik, maar goed...prima. Als ze maar geniet, net als ik. Omdat ze zo klein is, zijn we een hoop leuke standjes gaan doen tijdens het beffen, pijpen en de sex zelf.
Pijpen was ook goddelijk en inderdaad...precies zoals ik met de booker vooraf had kortgesloten.
Jammer dat ze zich inhoudt qua kreunen, heerlijk als de dame dat los laat, maar beter van niet op deze locatie denk ik dan...ze had een kapotte lip van het inhouden en op haar lippen bijten :ROFLMAO:

Erna nog wat gekeuveld over haar leven (en de mijne), (toen wél) samen gedouched en vertrokken.
Al met al 1.5 uur geweest, wat een topmeid. Booker had het wederom goed en ja, ik kom absoluut terug!

Tja, wat zal ik zeggen?

"Een langdurige sloppy blowjob"

Lang, zacht/hard én diep, maar vooral heel nat 💦.
Sloppy, slurpend...you name it.
Oh en vergeet het perineum niet.

Zoiets 😅

Terug
Bovenaan Onderaan