- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/wijk-bij-duurstede/9773992-katja
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Katja afgelopen tijd een aantal keer bezocht. Zowel in Soesterberg als in de buurt van Wijk bij duurstede. Ze is een leuke dame die goed Nederlands praat. De woning waar ze ontvangt is netjes en je kan er gratis parkeren. Katja vind dat ze zelf mollig is, maar ik vind dat ze een normaal postuur heeft. Ze komt haar afspraken na en een afspraak met haar is zo gemaakt. Via whatsapp gaat het het makkelijkst.
De mogelijkheden die op de site staan doet ze. Pijpen zonder condoom doet ze ook, je mag alleen niet in haar mond klaarkomen. Neuken met haar is lekker. Verschillende standjes zijn mogelijk. Ik vind de ervaring met haar een echte GFE. Haar beffen is heerlijk, met de hygiene zit het wel goed. Vooraf en naderhand kan je je even wassen en zij doet dit ook.
Ik ga haar zeker nog een keer bezoeken.
De mogelijkheden die op de site staan doet ze. Pijpen zonder condoom doet ze ook, je mag alleen niet in haar mond klaarkomen. Neuken met haar is lekker. Verschillende standjes zijn mogelijk. Ik vind de ervaring met haar een echte GFE. Haar beffen is heerlijk, met de hygiene zit het wel goed. Vooraf en naderhand kan je je even wassen en zij doet dit ook.
Ik ga haar zeker nog een keer bezoeken.