Recensie Katja, victoria secret garden , Meise 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dekhengst69

Wandelaar
30
08/02/25
26
2
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://victoriasecretgarden.be/masseuses/katja-la-chaude-bresilienne/
Totale kosten (in euro)
80
Vandaag bij victoria secret garden geweest voor de 1ste keer , mooie setting de locatie (beetje en oude villa),

was er net voor opening , nog iets te vroeg dus kon gelukkig engels praten met de bazin.

mocht van haar plaats nemen in de zetel na even te wachten , kwamen er en vijftal dames zich voorstellen ( helft leek wel niet op de fotos van de site)
enkel Katja dus vandaar direct voor haar gekozen..was ook de gene die voor mij uitsprongt

met haar naar boven gegaan , na beneden het geld te hebben overhandigd aan de bazin ..
ze vertelde mij dat ze 35 was , maar leek in mijn ogen tog nog iets ouder ..

Terwel we op de kamer dan eindelijk waren , hebben we alles uitgedaan en heb ik mij neergelegd op het bed
beetje kusjes (tongen deed ze niet) , wat pijpen en dan overgegaan 69 , dan aan haar heerlijke tieten mogen zuigen

Dan kwam zij on top zitten bij mij .. en dan als voorlaaste nog een standje gedaan ik op haar

voor ik bijna klaarkwam , trok ik mij nog eve lekker en deed ze condoompje er af en mocht ik over haar heerlijke tiete klaarkomen

dan nog wat kusjes en had gekozen voor achteraf samen te douchen maar was helaas bezet de badkamer
dus dan netjes afgerond met en kus en knuffel ..

had wel de indruk van veel fake gekruin dat viel jammer genoeg op ... en beetje te snel willen afwerken
Herhalingsvatbaar daar ? voor mij niet direct (ga liever naar belle unique voor dat geld )

Terug
Bovenaan Onderaan