Recensie Katia, Kiya, Gentbrugge 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Funny

Vaste klant
117
01/09/21
59
14
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
2,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
www.kiya.be
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Was nog geen echte Recensie van de nieuwkomer Katia bij Kiya Gentbrugge, wel al melding van dit toppertje. Bij deze de bevestiging.
Moet je maar zelf ontdekken.

Ik heb haar vorige week voor het eerst ontmoet. Leuke knappe nederlandstalige vrouw, zoals je er maar zelden ziet bij KIYA. Ik denk dat ze West Europees is, maar ik laat het in het midden...
Mooie tatoos, slank lichaam en helemal mijn ding. Seks was goed, omdat ze nog niet zo ervaren is in het vak. Je krijgt er zowaar de GFE van, omdat ze er zelf nog zin in heeft.
Top ervaring, en ik ga zeker nog eens terug bij haar als ze er over enkele weken nog zit...

Ik heb haar vorige week voor het eerst ontmoet. Leuke knappe nederlandstalige vrouw, zoals je er maar zelden ziet bij KIYA. Ik denk dat ze West Europees is, maar ik laat het in het midden...
Mooie tatoos, slank lichaam en helemal mijn ding. Seks was goed, omdat ze nog niet zo ervaren is in het vak. Je krijgt er zowaar de GFE van, omdat ze er zelf nog zin in heeft.
Top ervaring, en ik ga zeker nog eens terug bij haar als ze er over enkele weken nog zit...
Inderdaad toppertje, maar je komt er bijna niet meer bij zomaar. Je kan beter afspraak maken, ze is er ook beperkt wegens privé leven. Ze vertelde op woensdag is er helemaal niet. Ik beb ook iedere keer afspraak moeten maken. Alst goed ist goed, mag ook gezegd worden.

Terug
Bovenaan Onderaan