- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Middag
- Totale kosten (in euro)
- 30
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Gisteren in de middag bij deze Dominicaanse dame geweest. Het was wel een prettige ervaring, ik heb het wel eens beter gehad maar ook veel minder. Heb niet om wat je kan noemen extra's gevraagd, eerst even weten hoe de eerste keer bij haar zou zijn. Ze spreekt alleen Spaans, ik slechts beperkt maar genoeg voor een paar vragen te stellen. Ze heeft me eerst gepijpt (mc) wat ze lekker deed en ook niet zo kort. Bij het neuken vroeg ik of ze op mij wilde zitten, ja dat was goed met haar gezicht naar mij toe. Ze was lekker bezig en ik voelde het einde al aankomen maar ik wilde graag nog even door. Gevraagd om te wisselen naar Doggystyle, en zo nog een minuut of 3-4 doorgegaan en heerlijk klaargekomen in haar kutje (mc). Ze heeft een erg lekker zacht kontje, maar ik houd wel van een beetje grotere borsten normaal gesproken. Maar zij had iets wat me aantrok, denk dat ik nog wel eens terugga.
Ik heb niet gevraagd welke dagen ze werkt maar wel altijd overdag zei ze. Het was het middelste raam in de Enge Kerksteeg op dinsdagmiddag.
Ik heb niet gevraagd welke dagen ze werkt maar wel altijd overdag zei ze. Het was het middelste raam in de Enge Kerksteeg op dinsdagmiddag.