- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen op lichaam
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.huizesandra.nl/dame/terug-kathy/
- Totale kosten (in euro)
- 140
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Kathy is een heerlijke Roemeense op en top vrouw (lang, slank, gitzwart lang haar) waar alles bij kan en mag. Ben al vaak bij haar geweest. Laat ik er nog eens een paar highlights uitlichten. Ze is altijd leuk gekleed en om op te vreten. Met mijn tong verken ik haar lichaam van boven tot onder. Ze vraagt of ik het leuk vind als ze haar haren los doet. Dat kan ik wel waarderen. Als een van de weinigen bij HS doet deze beauty aan tongzoenen en dat doet ze lekker. Het is een waarlijk genot om haar prachtig gevormde kutje te beffen. Tijdens een ontmoeting hebben we elkaar omstebeurt een half uur oraal verwent. Heerlijk als ze boven op mijn gezicht zit met die lekkere poes. En dan lekker draaien en dweilen. "Oh yes" riep ze dan. Vingeren staat ze ook toe, ze verzocht mij er zelf om. Met die mooie lange geopende benen draait ze dan naar me toe en dan mag ik mijn gang gaan. Het neuken is heel heftig met haar. Tijdens missionaris trok ze mij aan mijn billen zodat ik nog dieper in haar kon stoten. Bovenop rijdt ze als een bezetene op me en knuffelt me. Doggy style ging nog niet hard genoeg en ik verzocht haar om terug te beuken. Zijwaarts is heel lekker bij haar, dit vindt ze zelf het fijnste standje. Over haar fraaie borstjes klaargekomen.