Wat ik miste is het verleiden het opbouwen het sletterige. Bij Kathy was het eerder verlegen, braaf haar ding doen. Wel een lief mooie sexy vrouw.En wat miste je dan precies? Wat heb je dan bij andere dvp's al wel gehad dat je bij Kathy niet had?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWat ik miste is het verleiden het opbouwen het sletterige. Bij Kathy was het eerder verlegen, braaf haar ding doen. Wel een lief mooie sexy vrouw.En wat miste je dan precies? Wat heb je dan bij andere dvp's al wel gehad dat je bij Kathy niet had?
natuurlijk ga je nog terugIk heb Kathy deze week kunnen bezoeken. Ze vertelde me dat ze niet meer naar Gent zal gaan werken. Dus fan van Gent als je haar wil gaan neuken zal je naar Antwerpen moeten gaan. Nu over het bezoek zelf, mixed feelings, mooie vrouw met een prachtig lichaam maar om de een of andere manier miste ik iets wat ik bij andere dvp´s wel al heb gehad. Het zal aan mij liggen. Na de sexy een zeer lekkere massage wat dan weer veel beter was dan bij vele andere dvp´s. Ga ik nog terug... ik weet het niet.
Wat ik miste is het verleiden het opbouwen het sletterige. Bij Kathy was het eerder verlegen, braaf haar ding doen. Wel een lief mooie sexy vrouw.
Kathy begint braaf en verlegen maar eens je een vaste klant wordt veranderd ze wel met tijd.Zo verlegen en braaf is deze Kathy nochtans niet hoor
En verleiden en opbouwen kan ze ook best maar ze doet zich inderdaad niet sletterig voor. De ene houdt daarvan, de andere niet, smaken verschillen en dat is maar goed ook
Donderdag en vrijdag nog gezien.Iemand Kathy nog gezien ? Heb haar de laatste dagen niet meer gezien ?
Thx. Gisteren (maandag) namiddag nog gepasseerd. Maar niet gezien. Enkel Rushi en Daisy (denk ik?) gezien.Donderdag en vrijdag nog gezien.
woensdag 8 juni was ze niet aanwezig. heel jammerThx. Gisteren (maandag) namiddag nog gepasseerd. Maar niet gezien. Enkel Rushi en Daisy (denk ik?) gezien.
Ik heb het idee van niet, Zie het als elke andere job... het wordt allemaal al snel een sleur.Ik maak even een bedenking ....... is een recensie van een bezoek van anderhalf jaar geleden vandaag nog relevant? ? Over welk meisje het dan ook gaat, over deze Kathy of over een ander meisje is van ondergeschikt belang.
Gisteren was Kathy er weer wel. Maar zoals zo vaak waren er alleen tekenen van haar aanwezigheid te zien, zoals haar handdoek en het tasje. Kathy zelf weer geen enkele keer gezien.woensdag 8 juni was ze niet aanwezig. heel jammer
hangt af vh meisje....Ik heb het idee van niet, Zie het als elke andere job... het wordt allemaal al snel een sleur.
Hier kan ik je heel eenvoudig op antwoorden, ''nee'', Kathy weet elke keer voldoende variatie te brengen. Het enigste dat ze vast in haar programma heeft, is dat zij je op het einde, ''knallend laat klaarkomen''Mijn bezoek is zeker voor herhaling vatbaar, en die herhaling gaat er zeker komen. Hoe wel het een geweldige date was, ben ik wel benieuwd of de volgende heel anders is. met andere woorden kan ze behoorlijk varieren of is het een soort van vast programma dat ze afwerkt.
Dat verwacht ik ook, maar ik wil het dus zelf ervaren.Hier kan ik je heel eenvoudig op antwoorden, ''nee'', Kathy weet elke keer voldoende variatie te brengen. Het enigste dat ze vast in haar programma heeft, is dat zij je op het einde, ''knallend laat klaarkomen''
Ik deel deze mening leuke dame maar voor mij blijft het ook bij 1 keertjeCathy werkt al jaren in A'pen, ook een tijdje in Gent gestaan,
Als haar handdoekje met Barbour tasje er staat is ze er
Ze zal geen extra's doen behalve laten beffen & alles steeds met condoom
Ik ben na vele bezoekjes afgehaakt bij haar wegens steeds zelfde scenario & geen GFE , voor beginnende wandelaars zal ze super zijn
Is wel een prachtige dame , ondanks dat haar kontje wat groter is geworden met je jaren ;-)
Typisch Kathy dus , nog niks veranderd dus met de jaren. Neemt nu en dan graag eens een snipperdagske. Is natuurlijk zo wel moeilijk om te weten wanneer ze precies werkt.Woensdag heb ik Kathy gezien, maar gisteren was ze niet aan het werk.
Indertijd ze in Gent stond wilde ze geen nummer geven. Later vertelde ze.Vraag toch haar nummer man, als je wil weten wanneer ze altijd werkt ...
Kathy had net zoals ze in Gent stond onregelmatigheden in haar aanwezig zijn, als het haar zint komt ze en anders niet, als je haar wilt bezoeken heb je best ook plan b en plan c bij.Typisch Kathy dus , nog niks veranderd dus met de jaren. Neemt nu en dan graag eens een snipperdagske. Is natuurlijk zo wel moeilijk om te weten wanneer ze precies werkt.