Recensie Kathia, Roeselare 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rubus

Vaste klant
Forumpionier
232
06/07/21
136
12
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/kathia/
Totale kosten (in euro)
100€
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Enkele weken terug kathia bezocht. Het was een leuke ontmoeting. Ik mocht me op haar kamer uitkleden terwijl Kathia in de speel kamer zat te wachten. Snel even opfrissen en we konden gaan spelen. Eerst lekker knuffelen en tongzoenen waarna kathia me vroeg om op het bed te gaan liggen. Zij is me daar beginnen pijpen, niet normaal. Ik kon het even inhouden maar zegde dat ik het niet lang kon volhouden. Ze deed haar duim omhoog en deed verder tot ik in haar mond mijn zaad schoot. Ze slikte alles door en zegde dat het lekker was. Nu is het mijn beurt zegde ze. Ze legde haar op bed met haar been open en ik mocht haar beffen tot ze schokkend klaar kwam. No fake want je proefde haar kutsapje en het vloeide meer toen ze klaar kwam. Top ontmoeting bij deze oudere dame, wat je niet zou zeggen gezien haar sexdrift, maar de moeite waard. Ik ga nog terug maar dan wil ik haar zeker neuken.😁 kathia is een mooie vrouw en gezien haar leeftijd, die ik weet maar niet verklap, kunnen er veel jonge katjes er een voorbeeld aan nemen. De fotos zijn correct wat haar lichaamsbouw betreft, haar haar is wel korter en donkerder blond

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan