- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Penislengte
- 22
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/rotterdam/9102821-katherine#overview
- Totale kosten (in euro)
- 150
Onlangs deze bezocht en een aangenaam uur gehad, heeft een goed stuk gereedschap en weet het goed te gebruiken, was bij mij geen klokken kijker, maar tot we er beide klaar mee waren, en voldaan. Wel oppassen ik had de indruk dat het condoom per ongeluk "vergeten" werd dus opletten. Nog een bezoek, direct als ze weer in de stad komt. De mogelijkheid om een wit feestje samen te doen ook benut, waar ze erg op reageerde. Is wel dominant, maar op sommige momenten ook onderdanig, het wisselt tijdens het bezoek en dat vind ik wel fijn. Soms de baas soms de slaaf.
Ik heb heb vermoeden dat niet al haar foto's van haar zelf zijn 1 en 4 twijfel ik over, de andere zeker wel. heeft ook een tweede advertentie, omdat ik met alle twee contact heb gehad, en bij de tweede advertentie hetzelfde adres kreeg, terwijl met mijn bezoek, er niemand anders aanwezig was, omdat alle deuren open stonden, en er niemand verborgen zat in toilet of douche, omdat we deze bezocht hebben, dus een sterkt vermoeden. ook omdat de steden gelijk met de advertenties mee verhuizen.
Ik heb heb vermoeden dat niet al haar foto's van haar zelf zijn 1 en 4 twijfel ik over, de andere zeker wel. heeft ook een tweede advertentie, omdat ik met alle twee contact heb gehad, en bij de tweede advertentie hetzelfde adres kreeg, terwijl met mijn bezoek, er niemand anders aanwezig was, omdat alle deuren open stonden, en er niemand verborgen zat in toilet of douche, omdat we deze bezocht hebben, dus een sterkt vermoeden. ook omdat de steden gelijk met de advertenties mee verhuizen.
Laatst bewerkt: