Recensie Katherina Fetish, Verversrui 20 - Antwerpen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Na al jullie positieve recensies ben ik aan het overwegen om ook eens langs te gaan. Maar waar precies in Antwerpen is het? Kan je makkelijk parkeren? Is de locatie wat discreet?
Ze zit in de verversrui in het SKW. Niet echt discreet.
In theorie zit ze achter het raam, maar in werkelijkheid zit ze altijd volgeboekt.
Ik zelf heb haar ontmoet toen ze een zeldzame keer op een klant zat te wachten, zo'n 10 jaar geleden. Toen was ze nog niet zo bekend.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Penismassage
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Plassex
  8. Soft SM
  9. Speciale kleding verzoek
  10. Squirting
  11. Tussen borsten (russisch)
  12. Vingeren
  13. Voetfetish
  14. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Frans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Fantastische vrouw waar ik de laatste jaren vele aangename en opwindende sessies mee gehad heb. Geen BDSM want dat is niet echt mijn ding maar wel verregaande fetish waarin ze meesterlijk is! Ik probeer dikwijls als laatste klant te gaan zodat er geen tijdsdruk is en we ook nog tijd hebben voor een aangenaam gesprekje.
Na onze laatste, zeer aangename ontmoeting kreeg ik bij mijn volgend verzoek voor een afspraak een heleboel verwijten naar mijn hoofd geslingerd dat ik tegen andere personen zou verteld hebben wat we zoal deden en dat dit allemaal niet kon en dat ze alle contact verbrak wat ze dan ook gedaan heeft!!
Ik heb helemaal niets verteld over haar tegen niemand dus begrijp het allemaal niet goed maar soit, ze beantwoord mijn berichten niet meer. Ik ben dan ook nog een flesje Prosecco aan haar deur gaan hangen met een vriendelijk briefje maar "no reaction".
Soit, it is what it is maar ik vind dit wel jammer want ik heb zeer fijne momenten met haar doorgebracht dus on to the next x

Terug
Bovenaan Onderaan