WHEM Kate, Nieuwegein

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gert56

Newbie
Forumpionier
2
15/07/21
1
Iemand die ervaring heeft met deze dame?

Dit is de bekende Kate uit Amstelveen, Badhoevedorp, Amsterdam etc. Een van de voormalige CTE Dames. Prima inzet, een babbeltje is zeker mogelijk. Kate is niet meer één van de jongste, maar voldoende waar voor je geld. Ze is zeer voorzichtig met afspreken. En zoals zo veel Russische Dames, ze houd van goede manieren. Dus stel je netjes voor op de App; met een selfie scoor je meteen punten. Als je hem ongevraagd meestuurt.

Ik heb haar al jaren terug eens bezocht.
was geen bijzondere date. Veel toneelspel en absoluut niet de strakste meer (toen al).
Was voor mij een tegenvaller, maar goed, ervaringen kunnen zeer verschillend zijn per persoon. De bewuste "klik"??

Ik ben er ook geweest, vergane glorie helaas...wel likt ze lekker aan je kontgat en haar kontgat is ook beschikbaar maar alles is niet meer zo strak. Dienstverlening omdat het moet... zucht... Was leuk een paar jaar geleden maar de sleet zit er nu toch echt op. Er is (veel) beter!

Raar dat er nog geen recensie is, heb ik even gemaakt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan