Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVandaag staat ze alvast online:Geen zorgen mannen ze is nog actief gisteren avond nog bij Kate geweest voor een uurtje.
Zo mijne dinsdag was goed afgesloten.
En vandaag weer niet ze is meer niet online dan wel. zal een kijken of Nina dan maar kan vandaag.Vandaag staat ze alvast online:
Asian Massage,
wil je genieten van een goede asian massage… breng dan zeker een bezoekje aan mij. Ik bezorg je een onvergetelijke massage. 30www.redlights.be
Dat klopt maar staat wel bij als ze bezig is dat ze niet kan reageren dus daar kan ik wel in volgen ik heb ook niet graag dat de meisjes op hun gsm bezig zijn als ik betaal voor hun tijd.En als ze online is reageert ze zelden.
Ben je al bij haar geweest en wat is jouw indruk en ervaringEn als ze online is reageert ze zelden.
Ja klopt 25€ extra nu voor pzc.Nog eens bij haar geweest ze is duurder geworden. Ja alles word duurder in het leven.
Pzc is nu ook 25€ extra geworden in begin van deze week stond er op haar advertentie dat ze pijpt maar nu is het weer weg ik denk omdat als je dat wil extra voor moet bij betalen nu 25€ dus
Ja klopt dat ze dat ook doet haar al verschillende keren gezien in zo bar's ze laat haar daar soms goed gaan heb ik de indrukGisteren avond kata in een bar gezien ik wist niet dat ze dat ook deed.
Klopt dat doet ze vaak ook al paar keer gezien soms krijg je het gevoel dat deze wereld klein is.Gisteren avond kata in een bar gezien ik wist niet dat ze dat ook deed.
Dit ga je zelf moeten uit zoeken of haar vragen. ik gun haar nog altijd privé van haar en haar klantWelke bar als ik vragen mag ?
KloptT'is blijkbaar een privé bar
Sorry daarvoor ik dacht dat je daar was voor je jobIk vind het jammer dat jullie alles hier moeten opsommen wat ik in mijn vrije tijd doet…ik was daar met mijn vriend in mijn privé tijd. De bar waar jullie over spreken is acanthus en de reden dat ik geen goede dag zei omdat u daar was met uw vrouw (zaterdag alleen koppels toegelaten) . Op straat of in andere plaatsen zeg ik nooit goede dag tegen klanten omdat ik hun privacy respecteert, gelieve ook mijn privacy te respecteren aub! Dit bericht heb ik getypt met hulp van mijn vriend, daarom het goede Nederlands.
Dit is privé man een beetje respectKate gestop in de acanthus op ladies night ze zag er weer goed uit.
Hoe ze de mannen verleid altijd goed en daarna ............
Klopt vandaag lang geweest echt nat dat ze word niet normaal ook goed gebeft en daarna zalig pijp beurt gekregen en dan kwam ze op mij zitten en maakte ze me volledig zot hoe ze beweeg met haar heupen en kreun. af gewerkt op zijn doggy mooie tattoo op haar rug ook ze bleef smeken om door te gaanEen tijdje geleden bij Kate geweest. Idd ze is geen topmodel maar heerlijk om mee te rollebollen. Zoals eerder vermeld squirt ze graag en ze is heel gevoelig. Ik mocht haar beffen tot haar sap eruit kwam en ik heerlijk oplikte. het bed was dan ook kletsnat.
Heerlijk om zeker terug te gaan
iddKate is nu May geworden?
En blijf ook alles het zelfde wat ze te bieden heeft wand in zie wel dat intiem weg isJawel ik heb mijn naam en telefoonnummer veranderd, dit omdat ik werd lastig gevallen (stalking). Mijn excuses voor de naamsverandering, maar ik ben nog altijd dezelfde en ik winkel ook wel soms eens in de Colruyt