Goed en duidelijk contact tijdens afspreken, maar ben je in de straat geen antwoord meer...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZijn ook dames die je alleen kan bellen.Ik zou daar ook voor kunnen vallen al vind ik sms-en wat vreemd. Ik ben ook al eens naar Huissen geweest voor een massage, ook in de straat bellen maar geen reactie
Even ter informatie dat die foto wel degelijk zij zelf is, daar is niks aan gewerkt.Foto lijkt ook aardig uitvergroot en ergens anders vandaan te komen.
Maar dat neemt niet weg dat het voor jou knap lullig is dat je voor niets naar Huissen bent gereden.
Hopelijk was de reis niet te ver, anders als statement de benzinekosten terugvragen aan haar.
Nu hele andere foto's als eerder....Even ter informatie dat die foto wel degelijk zij zelf is, daar is niks aan gewerkt.
Nee en die ene profielfoto doet me aan iets denken van een motorbende.En het is wel weer typisch.... niemand of een goede ervaring of de dame überhaupt te pakken gekregen...
Waar in arnhem was jij geweest dan ?Ik heb ook een afspraak met haar gemaakt en ben gewoon ontvangen, daar kwam ik er achter dat ik al eerder bij haar geweest was in Arnhem. Ze doet het al geruime tijd en is een spontane vriendelijke vrouw met een super figuurtje die ze goed weet te gebruiken tijdens de massage. Mijn ervaring met haar is goed en zal zeker ook weer terug gaan.
Even ter informatie dat die foto wel degelijk zij zelf is, daar is niks aan gewerkt.
Arnhem Zuid koriander straat meen ikWaar in arnhem was jij geweest dan ?