- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Soft SM
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.80 m - 1.90 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Woensdag
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Na een paar rondjes door de straten zag ik in een Belgische met een Belgisch vlaggetje voor haar raam. Helaas kreeg ze net een klant en ben ik doorgelopen naar de vingerlingstraat en daar stond een lange dame geheel naturel geen makeup en een colbertje aan. Aan de deur afspraak gemaakt p+n en beffen voor €50.
Hup naar binnen en een aantal trappen op naar een grote kamer met groot bed en douche. Op de kamer wat speeltjes en een bed met hand en enkel boeien. Na het financiële deel en het was gedeelte op bed beland en hier was ze erg speels. Ze pijpt erg lekker. Beffen was erg lekker maar beetje kort en verder was de sessie top. Herhaling zeker als ik eens in de buurt ben.
Hup naar binnen en een aantal trappen op naar een grote kamer met groot bed en douche. Op de kamer wat speeltjes en een bed met hand en enkel boeien. Na het financiële deel en het was gedeelte op bed beland en hier was ze erg speels. Ze pijpt erg lekker. Beffen was erg lekker maar beetje kort en verder was de sessie top. Herhaling zeker als ik eens in de buurt ben.