Recensie Katarina, Antwerpen, Verversrui 2/2 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dogielover

Vaste klant
Forumpionier
186
03/07/21
373
14
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze week bij deze Roemeense binnen gestapt.
Nog vrij jong, een kilootje meer, maar ook niet dik en toch wel guitig.
Gekozen voor het basispakket en in haar kamertje aangekomen, ons ontdaan van alle kledij.
Eerst toch wel een redelijk afwisselende blowjob, waarna ze on top kwam.
Ik had het gevoel dat ze wat onwennig was. Ze deed wel goed mee.
Nadien nog een grondig wasje en gekleed terug de nacht in.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Het was al redelijk laat toen ik Katarina bezocht. Was eerder die nacht al bij, een voor mij, vaste waarde geweest en had zin om af te sluiten met nog eens iets nieuws. Had al een paar opties op het oog toen ik Verversrui 2 passeerde en een dame met een best wel mooi gezicht, aardig naar me glimlachte en teken deed om binnen te komen. Wat ik dan maar deed, mijn keuze probleem meteen opgelost. Achteraf bekeken wellicht wel met de slechts mogelijke oplossing 😒

Katarina dus, 19 jaar en wel wat forser gebouwd dan waaraan ik me van op straat gezien aan verwacht had, maar dat stoorde me geenszins. Aan vooraf wassen deed ze niet. Haar eerste actie was een condoom rond m'n nog helemaal slappe wurmen, dat beloofde al niet veel goeds...

Wat volgde was ronduit slecht, pijpen was kort en niet veel soeps. Dan zou er geneukt gaan worden. Begonnen in 'normal position' bleek uiteindelijk ook de enige positie die voor haar mogelijk was. Had het al even niet meer meegemaakt maar daar was nog eens, het handje er tussen. Beter gezegd hand want het was allerminst subtiel. Na een aantal voorzichtige en heel lichte penetratie pogingen gevraagd of het hand weg kon. Nee dat kon niet 'is for condom!'
Bon, kan je bh dan misschien uit? Nee, dat ging ook niet, ze trok hem dan een beetje naar beneden maar dan zat hij nog even hard in de weg 🙄
Toch nog eens gecheckt of dat hand misschien niet weg kon, intussen had ze toch al kunnen merken dat 'k het rustig hield... Niet dus. Andere positie dan? Nee ook niet. Dan was het dat ze pijn had van een klant voor mij met een reuze lul 😕

Ondertussen kreeg ze ook nog telefoon, die moest ze opnemen want het was haar broer. Waarom ook niet natuurlijk 🤷‍♂️ Dus ze neemt ook op en gaat rechtstaan om wat te bellen, gezellig hoor :LOL: Ik wacht braaf tot ze komt verder doen met mij, dat deed ze dan toch maar de lol was er wel wat af ondertussen. Nog even geprobeerd om er iets van te maken maar veel meer dan m'n eikel was niet mogelijk. Een handjob dan maar? Neenee, m'n tijd was zogezegd op en ze had al terug telefoon🤦‍♂️

Nog even op bed blijven liggen/zitten en me dan maar trager dan traag aangekleed. Terwijl mevrouw druk stond te doen in haar telefoon. Bizar bezoek. Ze deed nog een minimaal wasje, veel was er niet gebeurd dus viel er ook niet veel te wassen allicht.

Alle begrip dat ze misschien pijn heeft door een andere klant, echt, erg jammer voor haar. Maar nodig me dan ook niet uit om binnen te komen. Nu heeft ze €50 aan me 'verdiend'. Aan de recensie van @Dogielover te lezen (die ik niet gelezen had voor m'n bezoek) kan het ook anders. Kans is nu bijzonder klein dat ze ooit nog iets aan mij gaat verdienen...

Toch weer een bevestiging van de regel: niet binnen gaan bij dames die je binnen lokken 🙃
 
Laatst bewerkt:

Fijne Internationale Dag v/d Sekswerker!

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
38.402
Berichten
747.307
Leden
34.391
Nieuwste lid
Joperasd
Terug
Bovenaan Onderaan