Recensie Kassandra/Elizabeth, Groningen, Nieuwstad 40 4,60 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Speciale kleding verzoek
  2. Tussen borsten (russisch)
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Dinsdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vlak voor haar (en mijn) vakantie nog een fijn bezoek gebracht aan Elizabeth. Ze heeft voor me gedanst, waarbij ze me steeds verleidelijk aankeek, op mijn schoot kroop, af en toe een fijne zoen tussendoor. Daarna op bed voor een heerlijke massage, pijpen, neuken waardoor ik al vrij snel het rubbertje vol spoot. Er was nog tijd voor een tweede ronde, die weer begon met een massage met haar heerlijke lijf en deze werd al trekkend afgemaakt. We waren ruim over de afgesproken tijd waardoor het haasten werd naar de volgende afspraak. Wederom een zeer geslaagde date!
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/581480-elizabeth#overview
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Half juli heb ik ook een bezoek aan haar gebracht.
Na alle lovende recensies hier en op de K...y-site, dacht ik: proberen maar.

Hoewel zoveel recensies zijn het hier nu ook weer niet als je alle, hierboven staande, status vragen en antwoorden (waar?, weg?, terug? en waarom?) zou verwijderen.

Tsja, en toen? Ze is mij te druk en ook teveel, te snel haar eigen wil opleggend; weinig mogelijkheden om zelf als klant wat te vertellen dan wel voor te stellen.
En echt niet dat ze onaardig is, hoor; ze is heel (overdreven?) vriendelijk, maar voor mij dus te zeer haar eigen wil opleggend. Haar kamer ruikt lekker en is zonder meer heel gezellig, sfeervol ingericht.

Ik ben er dan ook van overtuigd dat ze andere wandelaars zeer aangenaam weet te vermaken.

Ik denk achteraf dat wij geen klik hadden; misschien had ze zich ook teveel moeten haasten (ik belde haar en ze zei dat ze er bijna was, of ik nog even 10 minuten wilde wachten?). Of ik viel haar gewoon tegen, dat sluit ik ook niet uit.
Haar foto's / video's vind ik trouwens mooier (sensueler) dan de werkelijkheid (een tijdje terug gemaakt, denk ik).
Ik heb het dus bij enkel pijpen (mc) gelaten; en uiteraard lukte het haar wel!

Samenvattend: ik kijk voortaan verder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan