Recensie Kassandra/Elizabeth, Groningen, Nieuwstad 39/1 4,78 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Squirting
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Anders
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
220
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen dinsdag Elizabeth anderhalf uur bezocht.
Om half 2 een appje gekregen dat ze klaar was om lekker aan de gang te gaan.
Binnen eerst even lekker knuffelen en voorzichtig kusjes geven. Vervolgens beide samen even alles wassen.
Hierna nam zij plaats op het bed en met haar mond werd vakkundig een condoom aangebracht. Wat volgende was een lekkere pijpbeurt. Na een minuut of 10 was het tijd om haar lekker te verwennen. Ze spreiden haar benen en gretig begon ik haar kutje te likken. Het duurde dan ook niet lang voor de eerste sapjes vloeiden. Ze moedigde mij aan om door te gaan. Toen ze nog 2x klaarkwam was het tijd om haar te neuken. Gebukt op het bed nam ik staand achter haar plaats. Voorzichtig begon ik zachtjes te stoten. Ze moedige mij aan om steeds harder haar te nemen. Ze deed haar haar vast en als trekkend aan haar haar en beukend op haar kont ging het even zo door. Toen zei ze, stop ik kom klaar. Ze ging liggen en moedige mij aan om nog een klein likje aan haar poes te geven. Wat volgende was een ferme straal kutsap in mijn mond en gezicht.
Het poesje moest even pauze en was het tijd om mij naar het 1e hoogtepunt te helpen. Ze nam mijn pik weer in haar mond en sabbelde er rustig op. Hierbij werden ook de ballen niet vergeten. Steeds harder en dieper werd er gepijpt. Ik voelde dat ik bijna ging komen en ging staan voor haar. Ze deed haar mond open en dit was het startschot om haar mond te neuken. Niet veel later volgenden grote klodders zaad in de ballon.
Driekwartier waren er voorbij en tijd voor een break. Een lekkere massage volgde. Na een kwartier vonden we het beide mooi geweest en was het tijd voor de 2e ronde. Eerst even hard pijpen en daarna haar dubbelgevouwen op bed gelegd. Hier kon ik haar goed doorneuken, ze kan veel hebben.
Ook nu moest er weer gestopt worden om even wat vocht te laten ontsnappen.
Met nog 10 minuten op de klok klom Elizabeth bovenop. Al tongzoenend, tepels likken reed ze als een amazone in galop ons beide na een laatste hoogtepunt.
Tijd om nog even uit te zweten en vervolgens weer lekker op te frissen.
Complimenten werden uitgedeeld en trotst telde ze samen met mij haar orgasmes, 9x maar liefst spoot ze haar geile sap uit dat lekkere kutje.
Met een pepermuntje en een lange tongzoen werd ik de trap weer afgeleid.
Tot een volgende keer.

Terug
Bovenaan Onderaan