Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIdd jammer.Staat toch echt offline....![]()
Met zeer zeer grote verbazing zag ik dat Kasandra weer begonnen is met sekswerk. Dit had ik nooit verwacht.
Nieuwe link: https://www.kinky.nl/advertenties/4889386-kasandra#overview
Deze week gelijk een afspraak gemaakt met Kasandra. Het was weer als vanouds en echt beste GFE ever.
In mond was inclusief bij de 200 euro?Geweldige tijd gehad bij Kasandra. Ze ontvangt nu in Amsterdam centrum. Precies zoals op de foto's en filmpjes, een heerlijk chickie! Fantastisch figuur en dito glimlach. Wij hadden vanaf binnenkomst direct een goede klik en ze is echt een uitdager. Ze kan geweldig pijpen en had echt een super strak kutje, gelukkig mocht het want in eerste instantie gaf ze aan dat het niet ging passen (my pussy is so tight) fijn verbaal voorspel
Na een uitgebreide lange pijp sessie in vele standjes (rustig genomen) want inderdaad, het was krap. Haar tussendoor klaar gebeft, waar ze zichtbaar echt van genoot. Niks fake kreuntjes, het kwam niet vanzelf en was hard werkenDaarna heeft ze mij heerlijk klaar gepijpt waar ik haar hele mond vol spoot en ze in de badkamer ging deponeren. Daarna nog heerlijk in bed gechilled en fijn gesprek gevoerd. Dame met inhoud en die het ook echt doet op haar eigen manier, respect.
Zeker voor herhaling vatbaar als ze weer in het land is!
In mond was inclusief bij de 200 euro?