- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Vrijdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
'S avonds iemand oppikken in Antwerpen. Helaas onderweg een telefoontje dat het een klein uurtje later wordt. Wat in eerste instantie flink balen was sloeg snel over in de gedachte dat ik nog zeker 5 tientjes in mijn broekzak had zitten. Op naar het schipperskwartier om wat tijd te verdoen dus. Het eerste rondje zag ik gelijk een lief lachende meid zitten in een leuk geruit rokje. Zo af en toe heb je dat je elkaar aankijkt en dat je al gelijk weet dat die dame het gaat worden, zo ook in dit geval. Ik heb nog even het rondje afgemaakt (je weet maar nooit wat je verder nog ziet zitten) maar ik bleef toch maar aan de meid in het geruite rokje denken. Dus nel terug en naar binnen bij haar en ze stelde zich voor als Karyna. Super lieve en ook prachtige meid. Er ontstond gelijk een spontaan gesprek en na wat gelachen te hebben zijn we op bed beland. Het pijpen doet ze kalm maar voor mij was het goed en lekker ontspannen. Na een tijdje gevraagd of ze bovenop wilde komen en dat was geen probleem. Man o man wat deed ze dat lekker ze klampte haar lijfje helemaal tegen me aan en met haar gezicht in mijn hals ging ze flink tekeer. Daarna de rollen omgedraaid en en misio weer hetzelfde verhaal.. ik weet niet hoe ze met andere klanten is natuurlijk, maar geweldig hoe ze zich met haar kleine lijfje helemaal aan je vastklampt en zich helemaal laat gaan. Helaas had ik maar tijd (en contant) voor een vluggertje maar deze dame gaat mij binnenkort weer zien voor een herhaling waar we meer tijd hebben. Ik kan niet wachten want het is al even geleden dat het zó goed klikte met een meid tijdens de eerste keer.