- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/natural-beauty-3.html
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Ik heb haar ook voor corona bezocht. Redelijke koele verwelkoming, betaald en meteen op bed gegaan.
Ze gaf me een blowjob met condoom, niet slecht. Zoals altijd, beginnen we altijd met een cowgirl positie.
Dit vond ik wel top, aangezien ze best knap was. (haar huidige video met haar erin, is waarheidsgetrouw).
Nadat zij on top was geweest, vroeg ze welke positie ik toen wou. Eerst missionaris gevraagd en erna weer doggy.
Ze had wel niet graag dat je te veel aan haar borsten kwam, misschien was ze die dag gevoeliger, maar ze werkte mijn handen professioneel weg.
Eens we klaar waren, gaf ze me wel een goede massage.
Beetje te professioneel, maar wel een bijzonder knappe verschijning.
Ze gaf me een blowjob met condoom, niet slecht. Zoals altijd, beginnen we altijd met een cowgirl positie.
Dit vond ik wel top, aangezien ze best knap was. (haar huidige video met haar erin, is waarheidsgetrouw).
Nadat zij on top was geweest, vroeg ze welke positie ik toen wou. Eerst missionaris gevraagd en erna weer doggy.
Ze had wel niet graag dat je te veel aan haar borsten kwam, misschien was ze die dag gevoeliger, maar ze werkte mijn handen professioneel weg.
Eens we klaar waren, gaf ze me wel een goede massage.
Beetje te professioneel, maar wel een bijzonder knappe verschijning.