- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen deepthroat
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/karol-sugar.html
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
De foto's van Karol haar advertentie spraken me enorm aan. Zou ze echt zijn of toch te mooi om waar te zijn? Op hoop van zegen heb ik het risico genomen en een afspraakje gemaakt. Ze ontvangt in een gewoon huis in de buurt van de kerk van Houtvenne. Bij het openen van de deur had ik wat twijfels of ze wel de dame van de advertentie is. De foto's zijn nogal professioneel genomen met de juiste belichting en make-up, maar op zich is ze wel een aantrekkelijke vrouw.
Als ik me op de kamer uitkleed komt ze al dadelijk wat tegen me aanschuren en me uit te dagen met haar lichaam. Haar borsten zijn nep en ook niet zo mooi gedaan, de littekens zijn nogal aanwezig.
Ze gaat al vrij snel op haar knieën zitten om me, na het aanbrengen van een rubbertje, te pijpen. Dat doet ze trouwens uitstekend, en ook lekker diep. Daarna hebben we wat verschillende standjes uitgeprobeerd op het bed tot op het eerste hoogtepunt. De massage die daarna volgde was ook best goed. Niet zo'n standaard slappe streelsessie, maar een echte stevige massage.
Tijdens de tweede ronde wou ze opeens geen doggy meer. Het was me niet duidelijk waarom, maar we zijn dan maar verder gegaan met andere standjes. Ze spreekt trouwens enkel Portugees of Spaans. Haar Engels is beperkt tot een paar basis woordjes.
Voor mij is er weinig herhalingsgevaar, maar slecht is ze zeker niet.
Als ik me op de kamer uitkleed komt ze al dadelijk wat tegen me aanschuren en me uit te dagen met haar lichaam. Haar borsten zijn nep en ook niet zo mooi gedaan, de littekens zijn nogal aanwezig.
Ze gaat al vrij snel op haar knieën zitten om me, na het aanbrengen van een rubbertje, te pijpen. Dat doet ze trouwens uitstekend, en ook lekker diep. Daarna hebben we wat verschillende standjes uitgeprobeerd op het bed tot op het eerste hoogtepunt. De massage die daarna volgde was ook best goed. Niet zo'n standaard slappe streelsessie, maar een echte stevige massage.
Tijdens de tweede ronde wou ze opeens geen doggy meer. Het was me niet duidelijk waarom, maar we zijn dan maar verder gegaan met andere standjes. Ze spreekt trouwens enkel Portugees of Spaans. Haar Engels is beperkt tot een paar basis woordjes.
Voor mij is er weinig herhalingsgevaar, maar slecht is ze zeker niet.