Recensie Karol, 3 Angels, Genk 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

apoc

Newbie
16
25/06/24
26
14
Recent dit etablissement bezocht; heel discrete parking achteraan; toen ik de deur naderde, kwam er net een hoogbejaarde collega buitengewandeld (goe gedaan kerel %D); vriendelijke, superkleine, gastvrouw, ontving mij en loodste me naar een kamer waar de 3 aanwezige dames zich 1 voor 1 netjes kwamen voorstellen. Nadien komt de gastvrouw vragen wie je hebt gekozen en je rekent af met de gastvrouw; minuutje later komt je keuze je kamer terug binnenwandelen. Karol was de laatste vd 3 dames. Maar zij was meer mijn type (andere 2 waren ook mooi). Mooie vrouw met knappe borsten en lichaam. Leuke babbel en we hadden wel een klik. Haar Engels is OK. Half uur genomen (70 €) plus tz en pzc (telkens 10 €). Rechtstaand begonnen met friemelen en kussen, dan op bed verder gedaan en dan begon ze wel effe heel wild en diep te tongzoenen waardoor ik geen lucht meer kreeg (awkward, en liet ook blijken dat ik dat niet zo leuk vond en daarna tongde ze weer gewoon rustig - misschien dat sommige collega's da wel leuk vinden? Weirdo's :D). Zal door die 10 € extra komen hehe %D daarna heeft ze mij gepijpt zonder, was ook goed, maar ook daar begon ze ineens nogal fel te zuigen met mn piemel in haar mond... vond ik ook niet zo leuk en ook aangegeven en daarna weer OK. Soit. Dan is ze op mij komen zitten en mij een tijdje bereden al tongend en dirty talk en gehijg... ik ben wel fan van dirty talk, maar ik word niet meteen heet van AI en OI MI AMOR in mijn oor te horen om de paar sec, integendeel. Dan missio lekker geneukt, beentje in lucht, zij op haar zij, en uiteindelijk doggy; zij met kontje op bedrand en ik rechtstaand, en dat mocht hard en snel. Vervolgens over haar tieten klaargekomen en samen opgekuist en nog wat nagebabbeld. Uiteindelijk wel maar 20m binnengeweest ipv 30m, zag ik in de auto. Ach ja, boeit mij niet zoveel. De ballen waren weer even leeg ;) wat mij ook opviel is dat ze geen wasje deed van mij... en heb haar zichzelf ook niet zien opfrissen, al doen ze dat ws voordien... OK, ik ben wel een propere jongen, maar ik zie het toch graag effectief gebeuren, samen even opfrissen, ook al is dat misschien pro forma, want ik douche mij op voorhand altijd thuis. Maar laat u dat nie tegenhouden!

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/karol-new-in-genk-super-video.html
Totale kosten (in euro)
120
Leuke dame, na betalen meteen kussen en betasten en ondertussen het weinige lingerie ontdaan van haar mooie lichaam. Na een tijdje rechtstaand op bed gaan liggen en tot de daad overgegaan. Verschillende standjes en niet op de klok gekeken... Voor herhaling vatbaar.

Terug
Bovenaan Onderaan