Recensie Karmen, Amsterdam (vh Amstelveen, Rotterdam) 3,94 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/576268-karmen
Totale kosten (in euro)
220
Gisteren bij Karmen geweest. Gelijk bij binnenkomst lekker knuffelen tongzoenen. Had flesje wijn meegenomen. Samen glaasje gedronken. Daarna opfrissen en Karmen stond al klaar . Weer lekker tongzoenen en strelen . Al snel zeer opgewonden. Karmen begin mij te pijpen. Dat doet ze echt heel lekker . Vervolgens haar gebeft en daar genoot ze zichtbaar van . Ook bij neuken in diverse standjes geniet zij . Op het einde middels blow en handjob zalig gekomen . Was voor mij de 2e bezoekje die dag en daarmee groot compliment voor Karmen . Dank je wel .

Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
150
Ik heb Karmen vorige week bezocht. Ze is erg beleefd en de communicatie is goed, absoluut betrouwbaar met de afspraken.

Ik kan niet klagen over haar diensten, ze deed wat ze beloofde en over het algemeen deed ze moeite voor de vergadering. Maar ze is ook erg stil en doet dingen een beetje mechanisch. Ze is een schattige dame, maar misschien niet 100% mijn type.

De hygiëne was goed, maar haar adem was niet superfris, waardoor ik de vergadering sneller wil beëindigen.

Toch heeft ze geen haast en biedt ze een aangenaam bezoek, ik heb er geen spijt van dat ik haar heb bezocht.

Schrijf jouw reactie...
Terug
Bovenaan Onderaan