WHEM Karla, Rotterdam (voorheen Amsterdam)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nee precies, ik denk dat ik maar eens langs ga, kan (bijna) niet misgaan voor die prijs. Enige na deel is dat ze midden in Amsterdam centrum zit met parkeertarieven van 7,50 per uur (als je al parkeerplaats kan vinden)

Lijkt bijna too Good...
maar telefoon nummer is niet gerapporteerd (nog).
Is wel waar hoor. Ben zelf wel iets langer geweest. Half uur. Aardige dame. Leeftijd klopt wel ongeveer. Kan nog een jaar of 5 ouder zijn in werkelijkheid. Maar foto's kloppen. Was zeker niet slecht. Wel inderdaad midden in Amsterdam. Zou niet met de auto gaan.

Is wel waar hoor. Ben zelf wel iets langer geweest. Half uur. Aardige dame. Leeftijd klopt wel ongeveer. Kan nog een jaar of 5 ouder zijn in werkelijkheid. Maar foto's kloppen. Was zeker niet slecht. Wel inderdaad midden in Amsterdam. Zou niet met de auto gaan.
Fijn om te horen. Amsterdam doe ik sowieso met ov. Dus dat komt goed.

Geen recensie geschreven? Hoe was het?

Gisteren deze dame bezocht in Rotterdam Zuid (niet ver van de Kuip). Ze is zeker al in de 40 (Dominicaans). Communicatie via Whatsapp in goed Nederlands maar de dame zelf praat geen woord Nederlands dus er zit nog iemand tussen maar dat verloopt prima. Ze spreekt ook geen Engels dus tijdens de date moet je wel duidelijk zien te maken wat je wensen zijn...
Gekozen voor een rustige pijpdate en ik moet eerlijk zeggen dat dit geweldig was. Ik vond het zelfs beter dan Jordan uit Vlaardingen. Enige verschil is dat deze dame geen CIM doet (zie dat dit WEL bij de opties staat op Kinky?) maar dat is voor mij geen issue.

Recensietopic aangemaakt:

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan