Recensie Karla - Arnhem 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Aeolus79

Wandelaar
66
11/01/23
34
8
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2402133-karla
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen donderdag deze dame bezocht. Ik ging eigenlijk voor een pijpdate, maar ik kreeg het hele pakket, en dat was in een woord: geweldig!
Normaal gesproken ben ik degene die neukt, maar in dit geval werd ik goed onder handen genomen.
Ze zoog me vakkundig af zodat pikkemans op strekte kwam. Het bijzondere was, dat ze er ook zachtjes in beet, zodat het zaad weer wat terug zakte, anders was het al gauw voorbij. Daarna moest ik op mijn rug gaan liggen, waarna ze bovenop me kwam. Het was neuken, zoenen en lukken en allemaal tegelijk. Wat een feest.
Na een tijdje dat gedaan te hebben, gebod ze me om haar doggy te neuken. Ik probeerde pikkemans richting haar sterretje en manoeuvreren, maar dat mocht helaas niet. Ook mocht ik mijn duim niet in haar kont stoppen. Wel kan ik haar goed hard van achteren palen waar ze luid kreunend van genoot. Het was jammer dat ik in ons beiden optiek brullend klaar kwam in het condoom. Ze was verrast over mijn hoeveelheid melk en ergens ook opgelucht dat ze dat niet hoefde te verwerken.
Man man man, wat een wilde neukpartij.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan