Recensie Karla, 3 angels Genk 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Joru349

Wandelaar
72
21/03/24
45
16
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/karla-newwwwin-genk-kom-genieten.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Het is de tweede keer dat ik bij 3 angels kom. Deze keer bij Karla, een jong Colombiaans meisje van 25 jaar. Ze is klein, maar fijn.

Ze begon me te pijpen met condoom, omdat ze me vertelde dat ze last had van haar keel. Geen probleem, dan maar met condoom.
Na een tijdje werden we beiden geil en begon ik haar te vingeren voordat we gingen vrijen.

Karla had me kennis laten maken met een nieuw standje wat ik nog nooit eerder had gedaan. Namelijk dat ik haar benen omhoog hield terwijl ik haar lekker neukte. Deed me aan die ene scène van 'American Psycho' denken. Lekker geil wel.

Toen ik klaar kwam kreeg ik nog een lekker massage van haar en kon ik nog aan rondje 2 beginnen. Spijtig genoeg lukte het me om één of ander reden niet om nog hard te geraken en heb ik forfait moeten geven.

Nadat ik mijn douche nam en terug naar de kamer wilde gaan kwam ik de dame die de deur opende nog tegen. Vond ik best geil toen ik merkte dat ze me snel goed analyseerde.

Ik kom zeker nog eens terug!

Terug
Bovenaan Onderaan