- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Totale kosten (in euro)
- 110
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Vorige maand bij het bezoek aan dit privéhuis gekozen voor Maze. Er waren 6 dames die zich kwamen voorstellen. Maze sprong er voor mij uit vanwege haar tattoos en stoere uitstraling. Op de kamer aangekomen standaard wasritueel en ze vertelde wat er mogelijk was en wat niet. Ook gaf ze aan wat er mogelijk was tegen extra betaling.
Om een lang verhaal kort te maken..het pijpen was erg goed. Ze varieert, kijkt je regelmatig aan en houd het lang vol. Ik moest haar af en toe af stoppen om niet te snel m'n kruit te verschieten. Daarna over gegaan op neuken. Dame wordt erg geil als je haar goed neukt. Dat laat ze ook horen. Je kan goed doorneuken. Dame is vriendelijk en duidelijk. Je hoeft er niet naar toe gaan als je op zoek bent naar een Gfe. Maar als je een dame wilt die relaxed is, makkelijk in de omgang en die goeie sexy geeft. Dan ben je bij haar aan het goeie adres.
Om een lang verhaal kort te maken..het pijpen was erg goed. Ze varieert, kijkt je regelmatig aan en houd het lang vol. Ik moest haar af en toe af stoppen om niet te snel m'n kruit te verschieten. Daarna over gegaan op neuken. Dame wordt erg geil als je haar goed neukt. Dat laat ze ook horen. Je kan goed doorneuken. Dame is vriendelijk en duidelijk. Je hoeft er niet naar toe gaan als je op zoek bent naar een Gfe. Maar als je een dame wilt die relaxed is, makkelijk in de omgang en die goeie sexy geeft. Dan ben je bij haar aan het goeie adres.