- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen deepthroat
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/drachten/4467099-jade
- Totale kosten (in euro)
- 70
Vanmiddag even snel op kinky.nl gekeken om ergens even snel voorbij te kunnen wippen. Ik zag dat Kim (heet nu weer Jade) beschikbaar was dus heb haar bericht. ik kon er meteen terecht. dus er staat dat ze ontvangt in Drachten maar dat moet dus Ureterp zijn. Bij binnenkomst even met tikkie bedrag overgemaakt, vervolgens kreeg ik de vraag of ik een trio wilde, voor hetzelfde bedrag prima zei ik, maar nee dan moest er 50€ bij, dat heb ik dus niet gedaan. vervolgens ontkleedde ik mij en zij ging even weg om een tasje op te halen met condooms en glijmiddel etc. kamer was donker (gordijnen dicht) kon haar gezicht niet super goed zien maar toen ze in de gang stond zag ik dat het wel ze wel een lekkere rond gezichtje had. ik kwam er voor een vluggie dus kreeg ik eerst een pijpbeurt mc ik staand zei zittend op bed . eerst rustig en toen telkens dieper en langere halen. ik gaf zelf aan dat ik haar doggy wilde ketsen aangezien ik ook weer aan het werk moest, zei prima pakte wat glijmiddel en deed dat op haar poesje. en dit is precies waarom ik haar gekozen heb, omdat bij het ketsen tegen die billen aan je die mooie bubble butt beweging ziet.....hemels...ik pakte haar bij haar middel beet en begon heftig haar te neuken, ze begon lekker te kreunen en liet zich lekker nemen. ik hield het niet meer lang vol in deze positie en spoot mijn rubber vol. lekkere geile ervaring, het was een quickie dus heb niet een uitgebreide belevenis die ik kan oppennen. maar lekker om effe stoom af te blazen, voor GFE zou ik haar denk ik niet nemen.